menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Moestuin zaadjes

Ga naar meest recente reactie

Linneke
donderdag 10 september 2009 - 18:02
butterflyke

Butterflyke

ik breng van alles wel wat mee waneer het er van komt dat wij gaan afspreken
donderdag 10 september 2009 - 21:25
Linneke
vrijdag 11 september 2009 - 20:27
plantenzot

Plantenzot

wat heb je juist nodig? veel dingen kun je simpelweg geen zaad van geven omdat je dan met het probleem zit dat je je planten moet laten doorschieten of de vruchten te groot moet laten worden.

wil wel helpen

[email protected]


zal zien dat ik wat tijd vrij kan maken want kweek men planten ook veel zelf en heb er een jaar voor verder gestudeerd dus ken wel iets en ben er al even met bezig maar heb voornamelijk veel geleerd door te werken in een plantcenter/kwekerij. en van de oude 'peekes" int vak
grtz

x
zaterdag 12 september 2009 - 19:38
Linneke
zondag 13 september 2009 - 08:37
butterflyke

Butterflyke

ale mensen.we moeten toch stimuleren dat jonge mensen intresse hebben in het tuinieren op allerhande manieren.

hoe kan dat dan als de vraag van een jong meisje niet beantwoord word...
komaan,er zijn toch wel wat meer mensen die wat zaadjes hebben he...desnoods stuur ik wel postzegels rond...

ik heb trouwens met linneke wat geruild afgelopen zaterdag,en ik ben er tevreden van...zeer tevreden...

wie helpt dit meisje
dinsdag 15 september 2009 - 20:54
matteke

Matteke

Wij zijn nog aan het onderhandelen
dinsdag 15 september 2009 - 21:14
Linneke

Linneke

bedankt buterfly!!

tof dat we dat gedaan hebben zaterdag ...

hoe is het met de passieflora's ??

ja als iem er kwijt kan
woensdag 16 september 2009 - 14:42
butterflyke

Butterflyke

hey linneke,ik vond het ook heel tof,moeten we eens vaker doen,en dan mag je het recept van die pesto wel eens verklappen,de lekker geurtje hangt nog in mn neus...hhhhmmm

de passiflora's doen het goed,eentje hangt wel een beetje slapjes,de grootste maar ik denk dat ie gewoon wat moet bekomen,en dat die moeilijker op gang komt omdat het de grootste is.

de aarbeienplantjes staan al mooi in een rijtje in de volle grond.
de zaadjes liggen in mn kastje te wachten om in het voorjaar gezaaid te worden.

enkel die plantjes die ik van je lieve oma heb gekregen staan nog in de pot(dat heeft ze ook aangeraden omdat die volgens haar anders ook overal gaan uitschieten.
wat het precies is weet ik niet heel zeker maar aan haar beschrijving te horen en bij het zien van het blad denk ik dat het aaronskelk is.net een plantje dat ik nog bij mij collectie wou...weer wat dat ik van mn lijstje kan schrappen.
bedank je oma daar nog maar eens extra voor...

@marianne ik denk dat linneke wel in heel wat dingen intresse heeft wat er in haar tuin nog niet staat,dus ik denk dat ze dan beter kan aangeven wat ze al heeft,dan weten anderen wat ze niet moeten aanbieden.

groetjes marijke
donderdag 17 september 2009 - 20:18
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).