Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
@ Batdah: Euh dat ziet toch juist hetzelfde uit als Mandevilla? Die bloeit ook met rode bloemen, wat is dan het verschil? Nondeju, woon je echt zo ver? Anders maak ik er een tripje van he, haha. Een boeket Dhalia's zag ik anders wel zitten
Heb het net opgezocht, jij bent van Breda zie ik, dat is 1,5 uur rijden, dat valt nog mee we rijden langer naar onze Belgische kust ;o)
Anders maak jij er een tripje van he, hier is op 5 min een subtropisch zwemparadijs Dan breng je de kids van je zus maar mee kunnen die hun uitleven
haha. Stom he die afstand soms..
Hey Molleke, ik heb wel wat interesse in de dipladenia. Ik ben wel niet uit de buurt, maar moet toevallig nu donderdag in Genk zijn voor het werk. Lijkt me niet zo ver af vanwaar jij woont. Indien je me kan laten weten waar je exact woont en wanneer je thuis zou kunnen zijn wil ik er wel voor langskomen. Je kan sturen naar [email protected] voor verdere details.
Geen erg Tuinfairy, daarom dat ik mijn hotmailadres opgeef, daarin laat ik alles automatisch naar de spamfilter gaan, tenzij ik het als veilig markeer.