Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Mijn Cyperus Alternifolius (papyrusplant oftewel parapluplant) heerft heel veel afgebroken stengels die ik eraf ga halen. Als iemand interesse heeft... ze zijn heel makkelijk te wortelen. Gewoon ondersteboven in een glas water zetten.
Ook heb ik al 6 bewortelde stengels staan dus laat maar horen....
Allereerst bedankt.
Ik zoek al lang zo'n plant! Wil er dolgraag eentje hebben. Een beetje nostalgie naar vroeger
Heeft u nog wat stengels voor mij?
We komen wel uit voor een vergoeding of als ik u blij kan maken met zaadjes/bollen uit eigen tuin.
dit zou echt super zijn in mijn net aangelegde vijver, voor in het moeras gdeelte
dus indien mogelijk en je wil zo lief zijn
laat me maar weten hoe we dit verder kunnen afhanden
groetjes andy