Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
momenteel heb ik nog niets om te ruilen maar ik heb veel brugmansias waar ik dan in het voorjaar bereid ben stekken van te nemen en op te sturen indien gewenst
Ik heb kogeldistel, dubbele rode stokroos, zwarte stokroos, witte prikneus, kokardebloem, gemengde akelei, roze cosmea, viool tricolor, zwarte zonnebloem, juffertje in't groen, en dan nog een deel ecninacea soorten..
Ik hoor wel wat je wil en ik moet niks in ruil
Vicky bedankt
ik heb je zonet een berichtje gestuurd met mijn adres en met mijn keuze
maar ik benvergeten die ecninacea tussen mijn lijstje te plaatsen
das van deze soorten ook graag wat
Ik heb eenn Ersimum bowles mauve in mijn tuin staan. Als de plant de winter goed doorstaat, kun je van mij een stek krijgen. Zover mij bekend kun je deze Ersimum alleen vermeerderen door een stek en dus niet uit zaad.
Ik heb lychnis, akelei verschillende soorten en een andere kattestaart, de amaranthus donkerrood en groen hangend. Deze zou ik graag willen ruilen voor een stek van de brugmansia. Mail je adres maar als je de zaden wilt hebben.