Hoi Allemaal,
Ik heb het carrouselstokje van Vlinderr overgenomen dit jaar.
Op 1 oktober gaat de zadencarrousel weer van start. In deze carrousel worden zaden gedeeld (bloem- en groentezaden. Ook zaden van bijv succulenten of cactussen mogen worden toegevoegd.
De carrousel gaat net als vorig jaar, maar met dit verschil dat ik (Rita) de envelop niet weer terug hoef.
In januari 2012 hoop ik aan de beurt te zijn voor ontvangst van de envelop en kruis de enveloppen dan.
De Belgische envelop stuur ik naar Nederland en andersom. De envelop blijft daarna gewoon doorgestuurd worden.
De carrousel start met een deel van de opbrengst van de carrousel van afgelopen winter. Ik heb hier zelf weer nieuwe zaden aan toegevoegd.
Ook Tuinfairy heeft hieraan meegedaan. Waarvoor mijn hartelijke dank aan Marianne!
In tegenstelling tot voorgaande jaren is het volgende veranderd:
Om mee te mogen doen aan de carrousel dient u/je:
langer dan 1 jaar lid te zijn van dit forum,
indien u/je korter lid bent dient u/je minstens 100 berichten te hebben geschreven alhier (en geen onzin berichten als u/je begrijpt wat ik bedoel...)
Ik maak direct een tweetal topic's aan onder de noemers:
Zaden carroussel 2011-2012 BE (topicnr: 43760)
en Zaden carrousel 2011-2012 NL.( topicnr: 43759)
Onder genoemde topicnummers staan nu de lijsten met zaden en aan diegene die na 30 september 2011 het eerst hierop reageert krijgt de enveloppe toegezonden.
dus 1 voor NL en 1 voor Belgie.
OP EEN GOED EN BETER TUINJAAR IN 2012!
met vriendelijke groet,
Rita