Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Hallo iedereen,
Ik ben opzoek naar zaad of jonge plantjes van het brandkruid. Wie kan mij helpen?
Hartelijk dank op voorhand voor de hulp.
Groetjes
Bram
Verleden jaar heb ik enkele zaadjes gekregen. T'is echter tegengevallen met de opkomst ervan.
6 plantjes staan er in de tuin, enkel het blad.
Als ze de winter doorkomen en hopelijk gaan bloemen ga ik hiervan wel zaad nemen.
Maar daar ben je nu niet mee geholpen he.
Heb je al zaden gevonden? ik heb hem in mijn tuin staan maar geen zaden meer. Pas in het najaar.
Als je wilt kun je ze dan hebben. Of kleine stek opsturen misschien. hier zaait hij niet erg veel.