Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Ik zoek al een tijdje, maar kan ook niet echt een kwekerij vinden die dit heeft. Je kunt ze volgens mij ook stekken, daarom mijn vraag of iemand een, liefst bewortelde, stek heeft.
Ik kan ruilen tegen niet alledaagse planten indien gewenst, zoals onder andere; Goji, Oca, Duindoorn, Ashwaganda, Pineberry, Yacon of geënte oude appelrassen.
Dank je wel voor je reactie Inge (ik had geen melding gekregen, zag het nu pas). Het is inderdaad een eindje rijden… Maar inderdaad, In Belgie veel leuke kwekerijen. Ik ben er ook wel geweest, bij de Proeftuin. Maar voor nu zocht ik het ietsje dichterbij…
Nee Satomi, veel te makkelijk haha…. Tuurlijk is Bestellen vanuit je luie stoel ook een manier om er aan te komen, maar ik ruil graag zodat beide (de aanbieder en de ontvangt) er profijt van hebben!
Maar desondanks, bedankt voor je link!