Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
hallo beste besten liefhebbers ik heb twee kippen over van 3.5 jaar oud ik wil ze weg doen want ik wil nieuwe kippen ik woon in wevelgem en je mag ze gewoon komen afhalen het zijn leg kippen en op dit moment leggen ze nog altijd eieren (hyet is nog tans winter) hety is 1 zwarte + 1 witte kip heeft er iemand interese??????????? laat het me weten !!?!?!??
ze zitten maar op een klein terein en ik kweek kippen om veel eieren te hebben en ze zijn al 3.5 jaar ouden als iemand nu een groot terein heeft kan hij ze houden en ik wil veel eieren van diekippen +dat ze in de winter mijn moestuin bemesten
Bakkie, neem het me niet kwalijk maar het klinkt een beetje als een legbatterij. Niet genoeg productie: eruit!
Maar ik wil niemand vertellen hoe hij met zijn dieren om moet gaan. Dat moet iedereen zelf weten.
Ik wil je ook helemaal niet voor het hoofd stoten maar ik vind het gewoon zielig voor die kipjes.............
Ja Stijn,een kip wordt héél wat ouder!
Wat betreft het leggen,dat blijft ongeveer gelijk hoor.
1 eitje per dag,behalve op 1 dag in de week niet.
Ik zou ze houden,dat zijn lieve diertjes en als je die al lang hebt,ga je je daar echt aan hechten en om ze dan weg te doen zal dat toch wel raar doen denk ik!
Ze houden is m'n raad!
Gelukkig Bakkie! Als je kipjes het zouden beseffen zouden ze heel blij zijn denk ik!
Hoe heten ze eigenlijk en hoeveel kippen heb je?
Als je dieren hebt, dan moet je er ook rekening mee houden dat er af en toe eentje sterft Bakkie. Het afscheid nemen is niet fijn en het doet pijn ik weet het! Maar een dierenleven is nou eenmaal niet zo lang als een mensenleven helaas!!