menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Daar komen de stokrozen

Ga naar meest recente reactie

bakbeest
zondag 12 juni 2011 - 20:40
Matabish

Matabish

Dàt belooft!
Die zal ik toch ook eens in potten moeten proberen want na tientallen jaren heb ik nog altijd geen stokrozen van betekenis!
En ze zijn zó mooi als ze willen groeien, zucht!
maandag 13 juni 2011 - 00:03
bakbeest

Bakbeest

Ik moet ze zelfs indammen,anders staat de hele tuin ermee vol.Ik vind ze prachtig,heb vele kleurtjes gehad in de loop der jaren,en nu ga ik me toeleggen op de dubbele variant.Voor bij de veranda in een stukje van 5 cm heeft er ook een zich genesteld,geen idee welke kleur,maar hij is nu al schouderhoogte,xal m op de foto zetten als ie in bloei staat
dinsdag 14 juni 2011 - 21:10
bakbeest

Bakbeest

Al 1 is nu uit

Foto's van uw Tuinplanten

woensdag 15 juni 2011 - 15:49
molleke32

Molleke32

wauw wat een prachtige kleur..
woensdag 15 juni 2011 - 19:20
bakbeest

Bakbeest

En een tweede kleur,ik denk dat de zijkant voornamelijk bestaat uit roze tinten.

zaterdag 25 juni 2011 - 20:23
molleke32

Molleke32

Wat ben ik jaloers!!
zaterdag 25 juni 2011 - 21:33
bakbeest

Bakbeest

Als je wilt vang ik aan het einde van de zomer de zaadjes wel op,en stuur een envelop vol naar je toe.
Ik heb er enorm veel staan,ik denk aan de zijkant allemaal rozetinten,en voor geen idee nog,en dan voor de veranda staat één die is bijna 2 meter hoog nu,geen idee nog welke kleur,en dan staat er nog een gele aan de zijkant bij de veranda
zaterdag 25 juni 2011 - 22:00
molleke32

Molleke32

Daar zou ik superblij mee zijn! IK heb hier ook allemaal rose tinten in de tuin, samen met paars Die 2 die hier op foto staan vind ik al prachtig

Alvast bedankt,
vicky
zondag 26 juni 2011 - 09:30
bakbeest

Bakbeest

Ik zal alle kleuren op de foto zetten,zodat je kan zien welke ik heb,aan het einde van de zomer verzamel ik de zaden en dan komen ze naar je toe.
vriendelijke groet , Petra
zondag 26 juni 2011 - 10:45
bakbeest

Bakbeest

Nog een tintje donkerder,en ik zag een zalmkleurig puntje komen

zondag 26 juni 2011 - 19:57
bakbeest

Bakbeest

en nu een roze wand

woensdag 29 juni 2011 - 16:25
bakbeest

Bakbeest

met een witte ertussen

woensdag 29 juni 2011 - 16:25
bakbeest

Bakbeest

Ze staan al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren op dat plekje,ik heb in de loop van de jaren allerlei kleuren daar gehad,en ze eigenlijk gewoon hun gang laten gaan.Vorig jaar varieerde de kleuren van licht naar donkerroze.Dit jaar weer een variëteit aan roze,met dus 1 witte,en er komt een hele donkere aan.
Ik heb nu dubbele stokrozen gezaaid die ook al opkomen,dezen zijn zalmkleurig en bijna zwart.Ik wil nu een aantal (oude) stokrozen eruit halen aan het einde van de zomer,en dan de dubbele er in zetten.
woensdag 29 juni 2011 - 19:41
bakbeest

Bakbeest

Nog een kleur

zaterdag 2 juli 2011 - 18:04
bakbeest

Bakbeest

En de hele grote heeft zn kleur ook prijs gegeven

zaterdag 2 juli 2011 - 18:05
bakbeest

Bakbeest

Hij staat in een richeltje tussen de veranda en de tegels.Is ruim 2 meter hoog geworden

zaterdag 2 juli 2011 - 18:07
passiflora

Passiflora

mooie kleuren
vrijdag 8 juli 2011 - 10:33
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).