Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Dàt belooft!
Die zal ik toch ook eens in potten moeten proberen want na tientallen jaren heb ik nog altijd geen stokrozen van betekenis!
En ze zijn zó mooi als ze willen groeien, zucht!
Ik moet ze zelfs indammen,anders staat de hele tuin ermee vol.Ik vind ze prachtig,heb vele kleurtjes gehad in de loop der jaren,en nu ga ik me toeleggen op de dubbele variant.Voor bij de veranda in een stukje van 5 cm heeft er ook een zich genesteld,geen idee welke kleur,maar hij is nu al schouderhoogte,xal m op de foto zetten als ie in bloei staat
Als je wilt vang ik aan het einde van de zomer de zaadjes wel op,en stuur een envelop vol naar je toe.
Ik heb er enorm veel staan,ik denk aan de zijkant allemaal rozetinten,en voor geen idee nog,en dan voor de veranda staat één die is bijna 2 meter hoog nu,geen idee nog welke kleur,en dan staat er nog een gele aan de zijkant bij de veranda
Ik zal alle kleuren op de foto zetten,zodat je kan zien welke ik heb,aan het einde van de zomer verzamel ik de zaden en dan komen ze naar je toe.
vriendelijke groet , Petra
Ze staan al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren op dat plekje,ik heb in de loop van de jaren allerlei kleuren daar gehad,en ze eigenlijk gewoon hun gang laten gaan.Vorig jaar varieerde de kleuren van licht naar donkerroze.Dit jaar weer een variëteit aan roze,met dus 1 witte,en er komt een hele donkere aan.
Ik heb nu dubbele stokrozen gezaaid die ook al opkomen,dezen zijn zalmkleurig en bijna zwart.Ik wil nu een aantal (oude) stokrozen eruit halen aan het einde van de zomer,en dan de dubbele er in zetten.