menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Een sprookje van een waterlelie

Ga naar meest recente reactie

bakbeest

Bakbeest

Nu maar wachten wanneer er elfjes in komen..

Foto's van uw Tuinplanten

maandag 11 juli 2011 - 20:28
bakbeest

Bakbeest

Er zijn nu al 3 uit,4e komt er aan,en de vijfde staat boven water

Foto's van uw Tuinplanten

maandag 11 juli 2011 - 20:29
molleke32

Molleke32

Uw badkuip doet het goed Prachtige lelie's, als ik een elfje was zou ik er zeker in komen wonen

gr vicky
maandag 11 juli 2011 - 20:38
Mandy

Mandy

Het wordt steeds mooier....

ze hebben het duidelijk naar de zin

maandag 11 juli 2011 - 21:49
Adrienne

Adrienne

ooh zo mooi, da's echt een sprookje
maandag 11 juli 2011 - 23:00
bakbeest

Bakbeest

Hoi Nikie
Nou gewoon een hele dikke laag zwarte kit ,goed laten drogen en dan water er in.Het staat nu al een paar jaar zo,en soms zien we kikkers en padden er bij,dus een goede leefomgeving
dinsdag 12 juli 2011 - 01:16
LauraK

LauraK

Prachtig om te zien, die bloeiende waterlelies! Als je er goed naar kijkt, is het een
perfecte bloem. Ik heb zelf (nog) geen vijver(tje), maar als ik dit zo zie, begint
het toch wel te kriebelen. Zit te denken aan zo'n metserkuip...

Groeten van Laura.
dinsdag 12 juli 2011 - 08:04
Mandy

Mandy

Zo'n metserkuip werkt ook goed.......
dinsdag 12 juli 2011 - 16:44
Pistachio

Pistachio

Ik droom ook van zo'n minivijvertje met waterlelies, heeft iemand tips voor de aanleg? Ik weet helemaal niets van waterplanten behalve dat het niet eenvoudig is om je water helder te houden. Ik wil eigenlijk alleen maar waterlelies, net zoals op de foto hier ... heel erg mooi!!
maandag 18 juli 2011 - 09:13
bakbeest

Bakbeest

Wij hebben een (oude gekregen)badkuip ingegraven,voorheen zat deze lelie in een voorgevormde vijver.Maar onze dochter kreeg schildpadden,en deze zitten 's zomers (beter voor hun schild) in de vijver.Helaas slopen deze diertjes bijna alles,dus ook de lelie.Ik heb hem er toen uit gehaald,opnieuw opgepot in een grote vijvermand,en in de badkuip gezet.
Verder doe ik er de hele zomer niets aan,en het water blijft heel erg zuiver.Af en toe komt er eens een kikker in,dat verschilt per jaar,en soms leggen ze er dril.
dinsdag 19 juli 2011 - 21:36
Mandy

Mandy

Onwijs leuk he, zo'n vijver..... komen er ook waterjuffers en libelles langs????
woensdag 20 juli 2011 - 09:49
bakbeest

Bakbeest

Ja,die zien we er ook bij,grote rode en blauwe libelles.Maar die komen ook achter bij de schildpadden vijver
woensdag 20 juli 2011 - 10:42
Pieke

Pieke

Oh wat prachtig die lelies! Ik hoop dat die van mij het ook gaan doen. Ik dacht dat hij weg was maar ik zag opeens toch blaadjes.
Heel mooi!
dinsdag 26 juli 2011 - 11:39
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).