Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Ines is ook een van die clematisen van 8euro mijn nieuwe clematissen staan wonder schoon en flink aan het klimmen en staat perfect gezond zijn wel jonge platen maar ook heel goed geplant volgens de regels vande clematis moet nu noch naar de drie meter gaan is op veertin dagen alflink aan het klimmen grt en dag
Nigella in de topic staat toch de voledige naam en of ik een clematis fan ben zekers maar hier moeten ze noch groot worden ze hebben hun bloemen al gegeven maar nu kunnen ze naar bovenen dat doen ze uitstekend groetjes en dag
Dank u beertje is noch een jonge plant maar ze doen hun best, nu is het van de juiste voeding te geven maar volgens ik kan lezen doen ze het uitstekend met gedroogd koemest groetjes en dag
Maar Nigella ik heb het speciaal gaan op schrijven de naam OM HEM OP HET FORUM TE ZETTEN.
En ik heb hem die avond noch door gestuurd naar Adrienne haar moeder Julia en ik ben 100 procent zekers dat ik die in den topic had gezet groeten
Beste May dat zou wel eens de oorzaak kunnen zijn ze is mischien ook ouderde mijn zijn van over veertien dagen maar ik vond ze prachtig waar ik ze zag staan vol van bloem en blad en 3meters hoog
groetjes en dag
Die van mij staat al 4 jaar in een pot. Ik vind deze clematis ook heel mooie, het is ook een heel betrouwabaar plant die elk jaar rijk bloeit. Gewoon prachtig.
Beste May het snoeien gebeurd ook elk jaar ,
nu ik heb mijn gekocht bij een echte clematis kweeker die heeft niets anders dan duizende climatisen.
Nu heeft hij mij verteld voor de vitecella madame Julia Correvon dat ge die kunt later of vroeger kunt laten bloeien of zelfs in twee keer twee maal snoeien met en maand verschil ik weet niet May hoe uw ervaring daar in is hij zegt als ge in juli op vacantie gaat dan snoei je begin maart en gaat ge in augustus dansnoei je begin mei ik weet het niet want nu staan de mijn in bloei ik wet ook niet hoelang die bloeien in ieder geval groetjes en dag klik hier maar op deze site www.clematis.be
Ja, ik ben zeker deze clematis is ''madame Julia Correvon''. Ik heb ze gekocht in een zeer betrouwbaar kwekerij. Juist Sylvain, ik snoei ze elke lente kort ( 1 snoei beurt per jaar ), de bovenste laag pot grond vernieuwen, daarna om de 3 / 4 weken vloeibaar metstoff geven en dit is het. De rest is genieten van het lang bloeien.
Dat is zo May en we gaan proberen het beste te maken van onze plantjes ze gaan goed en dan gaan we er voor en nu beginnen de open tuin dagen hier bij ons in Limburg zijn er verschillende groetjes endag
Beste julia als je naar www.clematis.be gaat dan kom je op die sitè uit en daar zijn ongeloofelijke soorten in maar Nedrelandse naam ik denk het niet groetjes en dag