Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Ik had graag de naam geweten van deze 4m hoge struik, de foto is met de hamster omdat ik geen andere foto heb en in de winter zie je niet welke bloemen er op staan.
'K heb je foto ff geplaatst voor jou Robin.
Waarom lukt het je niet meer nu je foto te plaatsen als het voordien wel ging? weet je niet meer hoe het moet?
Kijk nog eens ff ter opfrissing naar de uitleg van de administrator op onderstaande link:
Robinn,
helemaal zeker ben ik niet maar ik denk toch wel dat het een ligustersoort is die normaal gebruikt wordt om hagen mee te vormen,aan de bloemen te zien en het blad lijkt me een tweekleurige variant te zijn.
Ik wee thet niet zeker, ik kan je wel nog meer informatie geven. Het trekt veel bijen (zowel bijen als hommels) aan en ook opvallend veel vlinders.
In ieder geval al bedankt voor de informatie
En ja over de geur valt niet te twisten ,de een vind het een zoete geur en een ander vind het maar niets.
Zo heeft iedereen zijn eigen smaak en gedacht over geuren.
Ik ruik ook liever de geur van de koeiestallen dan de uitlaat van de auto's.
't Is maar hoe je het bekijkt.