Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
we hebben deze avond een lading struiken gekregen
maar jammer genoeg weet ik niet welke het zijn
zouden jullie me aub kunnen helpen
zo kan ik een beetje zien waar is wat kan planten
ik voel me net een klein kind dat zoveel moois heeft gekregen
het is hopelijk toch nog de tijd om alles te verplanten hé???
wat als ik zo eens zie naar foto's in volle bloei
wauw, wauw, wauw
inderdaad, wat de bloemenkleur gaat worden is nog een verrassing
maar ik ben al ontzettend in de wolken dat de spirea arguta wit is
daarvan heb ik nu drie struiken
enne...
wit is mijn lievelingskleur van bloemen
hmmm, heb je soms een idee van de bloeitijden??
misschien kan ik daar ook wat rekening mee houden als ik ze ga planten
zoek dan wel met Spiraea of als je de juiste spelling niet kent van een plant kan het ook in het nederlands, of gewoon naar de lijst gaan onder de letter S
Aangieten bij het planten moet er voor zorgen dat eventuele holtes dichtslibben. Die holtes zouden er voor kunnen zorgen dat de wortels alsnog verdrogen. Als je alleen rekent op neerslag, bestaat de kans dat het dichstlibben van holtes te lang duurt.