menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Wilgenhut

JohanDC

JohanDC

We hebben een 3 weken geleden takken (scheuten van vorig jaar) genomen van een knotwilg met de bedoeling om een mooi formaat wilgenhut te maken voor de kinderen (en ons). De takken hadden allemaal knoppen maar tot nu toe is er nog geen enkel blaadje opengegaan. De takken (2,5 - 3,5 cm diameter) die 3 dagen voordien waren gesnoeid hadden we schuin aangesneden met de snoeischaar en in een diep pootgat gestoken en wat aangewaterd. Maakt deze wilgenhut nog een kans? Moet ik de takken misschien opnieuw aansnijden en in een ton met water plaatsen om ze te laten wortelen?
donderdag 15 april 2010 - 20:23
cornelia

Cornelia

Inmiddels 5 dgn later en mogelijk al wat meer te zien ?
Heeft even zijn tijd nodig hoor, ik zou ze gewoon laten staan.

Ben wel benieuwd

groeten
dinsdag 20 april 2010 - 11:03
JohanDC

JohanDC

Sorry, dat ik nog niet geantwoord heb. Omdat ik nog geen reactie gekregen had op de wilgenhut heb ik mij gebaseerd op andere topics ivm wilgen en heb de takken eruit gehaald en op verschillende plaatsen de bast weggehaald en heb ze in een grote bak met water geplaatst. Ik hoop nu dat dit een oplossing brengt.
donderdag 22 april 2010 - 15:19
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).