menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Papavers

Ga naar meest recente reactie

summerspookje

Summerspookje

prachtig en mooi, ,maar niet uit te roeien , ik trek peen uit amaai,twee keer mijn hand lang, en telkens zijn ze er weer, ik wil ze niet allemaal kwijt, maar in het begin waren ze zo ee 50 cm hoog, nu gaan ze de 1,25 m hoog, ze staan daar fier te pronken , als willen ze zeggen , hey hey ,ge krijgt ons niet klein , bangelijk zeg, tja ze staan er al liggend op , sorry
summer

Struiken & Bomen

dinsdag 10 juni 2014 - 17:34
summerspookje

Summerspookje

effeks andere ,staat misschien op zijn kop ,tja wat wilt ge van een leek ,groot he!

summer

Struiken & Bomen

dinsdag 10 juni 2014 - 17:36
zuurtje

Zuurtje

Niet weghalen, als ze straks ineens niet meer verschijnen heb je spijt. Je kunt wel de zaaddozen verwijderen.

Struiken & Bomen

dinsdag 10 juni 2014 - 19:11
summerspookje

Summerspookje

das waar zuurtje(kijkt uw poes altijd zo zuur?ziet er wel een wijze uit)
het zaad vliegt er toch overal rond ,zelfs bij de buren , dus als er iemand zaadjes wil , ik stuur ze op
groetjes

summer
dinsdag 10 juni 2014 - 20:35
zuurtje

Zuurtje

de "poes" kijkt zo zuur, omdat hij eerst een stoere kater was
dinsdag 10 juni 2014 - 22:40
erice

Erice

Bij mij komen de papavers ook op de gekste plaatsen op. Maar ik kan ze toch niet weghalen. Momenteel staan er zo'n 30 rode, dubbele... schitterend.....
woensdag 11 juni 2014 - 00:20
summerspookje

Summerspookje

zuurtje

hahahahah! dat antwoord had ik niet verwacht, ,logisch dat beestje,maar ze,hij, het, zal zich toch beter voelen, denk ik , minder kans op problemen

erice,
hebben je buren er dan ook geen?en die dubbele zijn prachtig,maar het rare is, ik heb daar zaden van apart genomen , maar het zijn geen dubbele die uitkomen , het zijn enkele,hebben waarschijnlijk eigen willeke

groetjes

summer

woensdag 11 juni 2014 - 10:03
hillie

Hillie

hier ook zo,lekker door de tuin heen verspreid,ze blijven toch mooi
woensdag 11 juni 2014 - 14:15
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).