Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
prachtig en mooi, ,maar niet uit te roeien , ik trek peen uit amaai,twee keer mijn hand lang, en telkens zijn ze er weer, ik wil ze niet allemaal kwijt, maar in het begin waren ze zo ee 50 cm hoog, nu gaan ze de 1,25 m hoog, ze staan daar fier te pronken , als willen ze zeggen , hey hey ,ge krijgt ons niet klein , bangelijk zeg, tja ze staan er al liggend op , sorry
summer
das waar zuurtje(kijkt uw poes altijd zo zuur?ziet er wel een wijze uit)
het zaad vliegt er toch overal rond ,zelfs bij de buren , dus als er iemand zaadjes wil , ik stuur ze op
groetjes
Bij mij komen de papavers ook op de gekste plaatsen op. Maar ik kan ze toch niet weghalen. Momenteel staan er zo'n 30 rode, dubbele... schitterend.....
hahahahah! dat antwoord had ik niet verwacht, ,logisch dat beestje,maar ze,hij, het, zal zich toch beter voelen, denk ik , minder kans op problemen
erice,
hebben je buren er dan ook geen?en die dubbele zijn prachtig,maar het rare is, ik heb daar zaden van apart genomen , maar het zijn geen dubbele die uitkomen , het zijn enkele,hebben waarschijnlijk eigen willeke