tja,ik denk als je je erop focust,dat het dan veel ergerlijker begint te worden,ik neem aan dat het niet om het geluid van de kraaii gaat maar om het herhalend gefwie??persoonlijk stikt het hier van zulke geluiden,afgewisseld met het gekraai van talloze hanen uit de buurt,de mijne inclusief....af en oe ook de obligate blaffende honden en sinds kort het hinnikend paard aan de overkant
wat ben ik toch zielig met al die geluiden om me heen...
maar ik erger me vaak genoeg hoor: als de buurjongens die net beetje de baard in de keel hebben,met al het geluid dat ze in hun borstkas hebben ineens naar buiten vliegen om te voetballen of ravotten,ik blijf me een ongeluk verschieten,want das dus echt ongelooflijk luid,en zo uit het niks,ondertussen loopt zusje met een felle stem ook vanalles te brullen want ze wil hen overstemmen...
of de brommer die de jongeman van 16 niet trots aan iedereen wil tonen,maar vooral ook laten horen lijkt het....maar deze jongeman vloog wel ogenblikkelijk zijn brommer op om te gaan zoeken toen hij hoorde dat mijn zoon vermist is,dus wie ben ik om te klagen....
kort gezegd,hoe meer je eraan denkt,hoe ergerlijker het word...mijn zus kloeg ook es: ja zeg nu het zomer is en vroeg licht maken die stomme vogels me wakker met hun gekwetter
ik word liever wakker met gekwetter,dan met een wekker....
gewoon bij neerleggen en het word vanzelf minder....
we vinden het wel lekker gezellig als we buiten op het terras eten,om de vogelkes te horen....aaah zo leuk! maar ja,dieren houden zich niet aan de momenten waarop het ons uitkomt,dus moeten wij ofwel onze oren dichtstoppen,ofwel het maar accepteren,ik pleit voor het laatste.