toch vind ik het niet kunnen er zijn andere middelen om konijnen te verjagen. het is wel denk ik de goedkoopste manier ze afschieten, typisch belgie.
nou.....ga jij als een gek elk konijn dat daar in de buurt zit wegjagen?? welke andere doeltreffende manieren zijn er dan die ook nog een snel en doeltreffend zijn??
afgezien daarvan zal de vacht niet loslaten als het niet behandeld word,wel krijg je gewoon een keiharde lap met haar op.
dus hoe ze dat precies doen dat weet ik niet,ook moet je rekening houden dat het vel zeer snel bederft(leest rot) en dus vliegen(en hun maden) aantrekt.
der zal vast wel een middel voor bestaan,maar ik weet dus niet wat.
wat ik wel weet is dat vroeger bij mijn schoonouder(schapenboeren) als er een schaap werd geslacht het vel daarvan met heel veel zout werd bestrooid omdat dat het bederven ervan tegenhield(stinken!!) dat werd dan in de zon te drogen gelegd,en eens droog rook da nie meer(ja wel naar schaap nog
)maar omdat ze het vel zelf verder niet behandelden werd dat dus gewoon heel hard,ze vonden dat niet erg ,want ze legden dat dan gewoon op de grond als kleedje bij de deur of aan het bed...