Oh ja, en die zakjes met gaatjes zijn ook te koop bij de nachtwaker. Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb.
Yeline
Beste Yeline,
Je hebt me zeer zeker geholpen , ik had het al gelezen op hun website van de openserre dagen, ik ga zeer zeker eens gaan dan, twee vliegen in één klap dan want ik hou enorm veel van fucshia's ...
Die plugplantjes, moet die dan niet meer binnen gehouden worden? wat zijn plugplantjes eigenlijk?
Weet je toevallig of ze die zakjes in de verschillende soorten hebben? de soort die rondom beplant word, de soort die maar half beplant word om vlak tegen een muur te hangenen en de verschillende lengten?
als ik dan ga moet ik zeker zijn dat ik die daar kan kopen zodat ik de plantjes direkt kan planten als ik thuiskom ... heb nl weinig geduld ... (oké dat hadden jullie misschien wel al door met mn vraag over eenjarigen eind januari
)
Ohja, enig idee van de prijzen van de plantjes? we zitten midden in verbouwingen ...
Een algemene vraag nog , is het niet beter gestekte éénjarigen te kopen dan gezaaide , ik heb eens gehoord (of gedroomt
) dat gestekte sterker zouden zijn ...
Hilda, geen slecht idee maar heb een wat slechte ervaring met de planten uit de lidl ...
vind het ook altijd enorm zielig hoe die daar binnen op een hoopje gesmeten worden ...
Alhoewel het er in de Aldi nog erger aan toe gaat
Maar wel handig als blijkt dat je nog enkele plantjes te kort komt , maar zoals ik er enorm veel nodig ga hebben gaat het geen doen zijn denk ik ...
Hopelijk dit jaar geen jaloezie meer tov de buurvrouw
bedankt voor jullie antwoorden!
Groetjes,
Lotte