onzin,een kat jaagt ongeacht of ze wel of geen eten krijgt...is dus je reinste pesterij om een dier in huis te halen en die vervolgens half te laten verhongeren...die gaan de vuilnisbakken van een ander openkrabben op zoek naar eten...
ik had ook een poes....aanrecht was geen vieze zooi,netzomin haar eetplek..en niet omdat ik honderd keer daar kuiste...
geeneen plantje van de vensterbank gekeild,nochthans zat ze daar graag(nee planten tegen de vlakte keilen is specialiteit van mijn andere huisgenoten)
geen krassen op meubelpoten etc...
ofwel heb jij een extreem"erge" kat ofwel was de mijne een supermak beest(maar niet heus)
verharen deed ze natuurlijk wel af en toe,maar de miele doet dan zijn werk...
je houd van katten,of je houd er niet van...als je er niet van houd zie je enkel nadelen...
maar das zo met alles,wat een vieze bende maken onze kinderen er soms nie van,als die es eten?? of net niet zindelijk zijn...hoevelen hebben geen zetels volgeklad,eten tegen de grond gekeild etc..(nu stel ik katten en kinderen niet op dezelfde hoogte hoor,is maar een vergelijking)
nee hoor,katten zijn geweldig,lekker eigen willetje..mooie beesten bovendien,heel wat anders dan zo een chihuaha,dat hond moet voorstellen....(geef mij maar een "echte" hond
)smaken verschillen,ook wat betreft dieren....