menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Bemesten

elisabeth

Elisabeth


zoals het bij iedereen kriebelt,had ik ook graag aan de tuin gestart. Na het proper maken en bijsnoeien, is het ook de bedoeling dat ik bijmest, ontmos, en onkruidverdelger spuit op terassen.
Wij hebben onlangs ook een hond aangeschaft, en mijn vraag was of dit nog wel mogelijk was. We zouden hem niet graag ziek maken of erger.

groeten Liesbeth
zondag 25 maart 2007 - 12:04
lacegarden

Lacegarden

is uw hond nog zeer jong:
ga dan zeker naar een goede hondenschool met voldoende training.
Wij hebben een beagel. dat eet niet maar dat vreet letterlijk alles . Mijn man is er 2 jaar twee maal per week naar een goede school geweest. Nu heeft ze toch leren luisteren. Als wij onkruidverdelger gebruiken , dan mag ze een week niet zonder begeleiding in de tuin.
En als je naar een goed tuincentrum gaat vraag daar zker raad aan de verkoper, er zijn bep. middelen die "bijjna onschadelijk zijn". Maar let vooral goed op, dat is en blijft de boodschap.
zondag 25 maart 2007 - 20:19
elisabeth

Elisabeth

is uw hond nog zeer jong:
ga dan zeker naar een goede hondenschool met voldoende training.
Wij hebben een beagel. dat eet niet maar dat vreet letterlijk alles . Mijn man is er 2 jaar twee maal per week naar een goede school geweest. Nu heeft ze toch leren luisteren. Als wij onkruidverdelger gebruiken , dan mag ze een week niet zonder begeleiding in de tuin.
En als je naar een goed tuincentrum gaat vraag daar zker raad aan de verkoper, er zijn bep. middelen die "bijjna onschadelijk zijn". Maar let vooral goed op, dat is en blijft de boodschap.


Mijn hond een ruwharige tekkel is 3 maanden. Ik ga er inderdaad mee naar de hondenschool om haar de dagdaagelijkse manieren aan te leren.Ik ga inderdaad wel opletten welke producten ik aanschaf voor mijn tuin,en er goed opletten en niet alleen laten de eerste week.

Bedankt.
maandag 26 maart 2007 - 09:25
Esem

Esem

Het is dikwijls moeilijk om een mooie tuin te crieeren waar je een huisdier in laat loslopen.
Oppassen met sproeien van gifstoffen vooral jonge puppie's je kan deze moeilijk leren om niet in de tuin te laten lopen als je gif hebt gespoten.
Dit gif is niet alleen schadelijk voor je puppie maar ook voor het milieu.
Gr Esem,
dinsdag 27 maart 2007 - 20:52
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).