Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Staan er ook veel op tweedehands bij allerlei zelfverklaarde 'handelaars' in veel maten...
Zijn er hier mensen die hier (slechte) ervaringen mee hebben? Had ergens gelezen dat er een merk was (JAGO) van deze dingen waar bij niet eens zo hevige wind, de panelen gewoon eruit vlogen...
Wie zegt mij welk type ik best koop, en ook eventueel waar? Voor de serre toch liever geen ebay maar als 't moet geen probleem.
Koop nooit die rommel want anders kan ik het niet noemen.
Bij de eerste de beste stormwind vliegen die uit elkaar.
En dat heb ik niet van horen zeggen maar zelf gezien.
Leo
Niet doen.
bij mij heeft ze in totaal 3 weken rechtop gestaan en dan waren er reeds 3 x panelen uitgewaaid.
Zoek dan ev. naar een tweedehands serre in glas.