Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
misschien een stomme vraag, maar ik ben dan ook een volledige leek op het vlak van computer, kan er iemand mij scrijven hoe ik in godsnaam die smiley's kan gebruiken? ik vind datzo schattig maar het is mij dus nog niet gelukt ze op het scherm te krijgen, krijg alleen maar cijfertjes
groetjes van wiske en bedankt op voorhand
Wiske,
normaal moet je er gewoon op klikken. Rechts van je antwoordblad staan er een aantal en als je klikt op "meer smileys" dan krijg je een gans kader met heel veel soorten.
Groetjes
Ann
Nee hoor Ann, dat is niet stom
maar op een gegeven moment ben je er zo aan gewoon dat je de lettertjes niet meer ziet,
kwestie van gewoonte en vanzelfsprekenheid,
dat is echt wel een beetje zo
Gewenning is iets raars hé.
Net nog iemand geholpen om zich in te loggen op dit forum dan valt het toch ook erg op hoe gewoon je alles bent en dat het voor iemand die het niet kent best wel even zoeken is.
Groetjes
Ann