Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
hopelijk niet te veel kinderziekten.
peuterziekten eigenlijk, want het forum was al 2.5 jaar oud.
Het was dus eens de moeite om te gaan aanpassen.
je draagt tenslotte ook geen 2 jaar je zelfde onderbroek hé
Mooie presentatie! Goed werk geleverd!!
Maar de lettertjes zijn kleiner, indien mogelijk, één maatje méér???
En....Help!! Ik zie niet hoe ik mijn 'GreenQuizz' bericht kan veranderen?? Waar zit die 'wijzig' - functie nu?? Ik heb het net maar veranderd via mijn moderator-mogelijkheden, maar da's niet evident met al die codes die daar tevoorschijn komen! [afbeelding verwijderd niet-https]
Ja, die edit-knop. Die is blijkbaar over het hoofd gezien. Dat komt dus een van de komende dagen wel in orde.
Die slashes in de berichten bij weglatingstekens zal ook moeten worden aangepakt.
Een foto kun je nu via de bladerfunctie gaan opzoeken op jouw eigen computer en daarna druk je op OK. Als die foto niet groter is dan 1 megabyte zal hij dan na het plaatsen van uw bericht verschijnen onder uw geschreven bericht.
De gekleurde bloemen zijn idd ook verdwenen. Ik zal even navragen of die het forum veel vertragen. Indien dit niet het geval is, komen ze uiteraard terug te voorschijn.
Het aantal leden dat online is, blijkt dus niet helemaal te kloppen. Ook daar zal deze week nog aan gewerkt worden.
Ik wil het nog een tijdje krediet geven, maar dit is niet meer prettig
Met de kans een oude zeurder (zijk...) genoemd te worden, zou ik toch graag een paar zaken terug kunnen:
Zien welke topics ik nog niet en wel heb gelezen ????
Zoals Alain aanhaalt "citeer"
Alles markeren als gelezen...
't Is maar dat ge weet dat ik anders mijn bijdrage serieus zal terugschroeven
't Is waar dat een paar punten zoals de 'bloempjes rood en groen' en de namen van de auteur en van de beantwoorder gemakkelijker waren.
Maar de layout ziet er erg fris uit en stilaan zal alles in de plooi vallen en krijgen we een Super Forum met alle goeie punten van voorheen + de verbeteringen= de MAX