Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Ik wil graag iets bestellen uit de webwinkel van Tuinadvies maar het lukt me maar niet van twee dingen te bestellen, ik moet telkens na één item naar de kassa
Het is een beetje gek van tweemaal de portkosten te betalen...
Kan iemand me helpen?
Hai Ann, als je nu eens op een emailtje schrijft wat je zou willen bestellen, met het artikelnummer en eventueel de prijs erbij en je stuurt het dan in één keer naar kurt?
Pas vandaag lees ik dit.
Dit probleem had ik ook en ik heb toen onmiddellijk een mailtje naar Kurt gestuurd, die alles heeft opgelost en mijn bestelling ligt ondertussen in ons vijvertje.