Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Is er al eens een vraag geweest.
Om het nieuwste bericht boven aan en dus als eerste te lezen is?
Dat kan in sommige topics behoorlijk wat tijd schelen.
Is het wat...?
Het is de logische volgorde om eerst de vraag te lezen en dàn het antwoord of de reactie daarop.
Daarbij hebben we voor het gemak de 'naar beneden' en 'naar boven' knop toch die het makkelijk maakt!
Elke topic is als een verhaal en dat lees je toch ook niet van onder naar boven?
mmm maar sommige topic hebben zoveel antwoorden...
dat "men" (ik) soms alleen het laatst geschreven antwoord ff wil zien.
Het gaat vooral om topic waar we al weten wat het verhaal cq onderwerp is
Het lijkt mij beter dat je eerst het originele bericht ziet en dan op de knop "naar beneden" drukt zodat je weet om welk topic het gaat. Nog beter zou zijn om een knop te hebben die je naar het eerst ongelezen antwoord brengt. Maar ik weet niet of dat met deze forumsoftware mogelijk is.
Dat werkt wel heel gemakkelijk weet ik uit ervaring met een ander forum.
Diezelfde gedachtengang is ook geldig voor de actuele methode toch?
Je kan eerst het topic-onderwerp lezen, als je dat wil, en/of meteen op de 'naar beneden' -knop drukken.
Gaat even vlug en is gewoon een kwestie van gewoonte.