@ krissie , het is niet echt zo moeilijk hoor om een foto te plaatsen via de link van het forum zelf .
Je hoeft enkel op afbeelding te drukken ( staat onder hyperlink ) dan gaat er een schermpje open gaan en daar druk je op bladeren , nu zoek en selecteer je de foto op je computer en drukt op openen .
Dan druk je op opladen en dan gaat er een nieuw scherm opengaan met bovenaan
Free Image Hosting geschreven .
Hieronder staan 3 balkjes met codes in , dan kopieer je de onderste link Direct link.
Dan ga je terug naar het kleine schermpje van het forum en plak je die code in het vakje : URL van de figuur , dan druk je op invoegen en klaar .
Je kan het in dit topic wel eens proberen als je wil
@ Eddy , ik weet hoe ik een foto op het forum kan plaatsen op bovenstaande manier .
Maar wat ik mij afvraag is hoe het komt dat het met photobucket hier maar niet wil lukken .
Ik zit op nog 5 andere forums dan deze en daar heb ik met photobucket nog nooit problemen mee gehad , dan kopieer ik de img code en plak die in mijn bericht .
Maar hier komt er dan steeds dat men foto verplaatst of verwijderd is .
Ik gebruik photobucket omdat ik hiermee snel en veel foto's tezamen kan uploaden en plaatsen .
Bedankt dat je de foto's wou plaatsen indien het mij niet lukte
Ik ben gewoon van mening dat sirius zijn eerste nog zijn tweede reactie informatief of behulpzaam zijn .
Interesseert het je niet , sluit dan gewoon het topic en ga naar het volgende en verspil je tijd niet door te reageren .
Wil je helpen vraag dan hoe en wat er scheelt en bied hulp.
Groetjes
Ruben