Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Bij het inloggen moet je een geldig wachtwoord geven maar als het niet aanvaard wordt dan moet je een ander kiezen tot het lukt.
Kan zijn dat de door jou gekozen al bestaat en dan moet je verder doen tot het wel aanvaard wordt.
Ik ga ook eens proberen maar ik moet eerst een even schattige foto zoeken als die van jou prachtig toch die bichekes hé
[afbeelding verwijderd niet-https]
zo te zien gaat het.
Ik gebruik 'DIRECT LINK' de 2de lijn maar daarvoor moet je je eerst inloggen dus.
Het kan gebeuren dat je wachtwoord niet aanvaard wordt omdat het al bestaat dus verder zoeken tot hij het aanvaard.
Ik geloof dat ik toen 10 wachtwoorden geprobeerd heb.
Het lijkt erop dat imagehack niet meer zal gebruikt kunnen worden, aangezien de koppeling vanuit het forum zelf.
Vandaar dat we even een andere (vergelijkbare) webstie als imagehack zullen proberen. Deze is freeimaghosting.net
Mensen die een account op imagehack hebben kunnen nog steeds gebruikmaken van hun account en de foto's toevoegen zoals voorheen. Echter het groene uploadformulier van ons forum verwijst op moment van schrijven naar freeimagehosting.net en niet meer naar imagehack.
Deze posting is dus een eerste test, hopelijk is de snelheid van de foto's in orde...
Die lijkt het dus voorlopig te doen. Het werkt via freeimagehosting.nl, enige nadeel hiervan is dat men zegt dat de foto niet groter mag zijn dan 1 MB.
Op voorhand verkleinen dus...