Duiven ben ik wel eens geweest, maar het voelt voor mij daar een beetje als een doolhof, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik er weinig kom
De Boschhoeve heb ik op dit forum al voorbij zien komen en de website inmiddels bezocht. Zeker de moeite waard om eens te bezoeken!
De Hessenhof zal ik ook eens opzoeken en kijken of ik er kan komen...
Ik heb namelijk een 45 km autootje, mijn persoonlijke benenwagen en vrijheid en zelfstandigheid
Nadeel is soms wel, dat iedere route heel nauwkeurig uitgestippeld moet worden met het navigatie-systeem. Helaas zijn er nog geen navigatie-systemen voor deze autootjes en dat maakt het wel eens lastig om de juiste route uit te stippelen.
Dat ik niet op snelwegen mag rijden lijkt me duidelijk en zou ik ook niet willen, maar er zijn ook C9-wegen en daar mag ik ook niet rijden, omdat dit autootje gelijk gesteld wordt aan een tractor...
C9-wegen worden echter op geen enkel navigatie-systeem weergegeven en dan kom ik soms wel eens voor verrassingen te staan
Als ik jullie zo beluister, zullen jullie vast ook wel liefhebbers zijn van de Internationale Kwekerijdagen te Bingerden. Hier ben ik al een paar keer geweest en daar moet je echt met beperkt geld naar toe gaan, want je wordt daar heel hebberig
Zoveel moois te zien en te koop van gerenommeerde kwekerijen van uiteenlopende aard. Ik hoop dit jaar weer eens te kunnen gaan, want ik heb nog wel een paar wensen op mijn lijstje staan
Groetjes Libosa