menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Kluskalender

Britt Vanacker

Britt Vanacker

Hey,

Ik heb even geleden al de plantjes in mijn tuin ook in mijn digituin geplaatst. Via de kluskalender had ik gehoopt de benodigde verzorging voor mijn planten per maand te kunnen zien in een handig overzicht, maar blijkbaar geeft deze kluskalender mij enkel informatie over mijn gazon, mijn buxushaag, mijn lavendel en ... mijn kat . Mijn andere plantjes komen er niet in voor. Is er een manier om deze informatie ook over andere planten in de kluskalender te krijgen?

Alvast bedankt!
Groetjes,
Britt
zondag 8 maart 2015 - 16:14
sophora

Sophora

Ik wacht ook wel op informatie . Wanneer moet ik die struik snoeien of die andere Normaal zouden we elke maand die informatie moeten krijgen.
maandag 9 maart 2015 - 18:05
leerling

Leerling

@Britt
Voor mij heeft de 'Kluskalender' in de digituin momenteel tips voor 23 planten, ook over de taxus baccata die ik heel recent heb toegevoegd.
Misschien is er op dit moment gewoon niets te doen voor de planten die jij in je digituin hebt staan?

@sophora
Voor zover ik weet is er geen mailsysteem. Je kan zelf naar de digituin surfen en daar de kluskalender openen.
zondag 22 maart 2015 - 22:23
Britt Vanacker

Britt Vanacker

Hey,

Ik denk niet dat dat het geval is, aangezien ik snel even alle maanden van het jaar ben afgelopen en er telkens enkel tips over deze items werden gegeven.

Groetjes,
Britt
maandag 23 maart 2015 - 07:33
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).