Het lijkt me dat veiligheidsissue's van webbrowsers totaal niets met planten te doen hebben, maar evenmin met problemen gerelateerd aan deze site. Een recept voor konijn met pruimen hoort hier
ook niet thuis dacht ik.
Het forum is ingedeeld in verschillende categorieën, namelijk 1 over de werking van het forum en wat de PC aanbelangt . Problemen met PC ...dan kan je ook niet op het forum
en willen wij daarvoor hier ook een hulp aanbieden. Wij dat zijn de webmaster maar ook de leden!
Categorie recepten bestaat om onze groenten in de tuin te gebruiken.
En dan vraag ik me bij deze af wat jij nu daarover te beslissen hebt.
Dat ik een reactie kreeg van jou binnen het kwartier na het posten van mijn bericht staat in schril contrast met het feit dat er op relevante topics nauwelijks nog gereageerd wordt.
Denk je misschien dat hier een panel zit om op alles te antwoorden ???? misschien zijn het ook vragen waar niemand een antwoord op heeft.
Als jij op 10 jaar tijd maar 77 berichten gepost hebt zal je ook nog niet veel geantwoord hebben op vragen van andere leden!
Wij zijn hier op het forum allemaal tuinliefhebbers die met ons eigen ervaring anderen proberen te helpen (ZONDER verplichting).
Het forum is ingedeeld in verschillende categorieën op vraag van onze leden en goedgekeurd.
Vind je hier niet wat je zoekt welja misschien zijn er andere fora waar je dit wel zult vinden!
Mvg
Chantal