Hai Andre, dit is voor velen, ook voor ons een (qua verlies) treurige tijd, maar men kan zichzelf wel sterk maken in dit soort dingen ook al valt het niet mee.
De 24e zou mijn vader zijn geboortedag vieren, maar helaas hij is (voor ons ) in de Hemel.
Ook ons kindje missen wij, maar zijn nu toch blij, dat zij elkaar in de Hemel zien en samen zijn.
Onze Nadia mochten wij 4 jaar vertroetelen, die tijd vergeten wij nooit.
Natuurlijk denkt een ieder met deze dagen aan zijn/haar geliefde personen die er helaas niet meer bij kunnen zijn, maar gedenk ze ook even, daar krijgt men wel rustige gevoelens van!
Van mijn vader hebben wij geleerd om toch in deze situaties te berusten, alleen aan de fijne dingen denken die wij met deze personen meegemaakt hebben.
Ik wens je alle sterkte die je nodig hebt!
Hebben jullie niet zoals wij in het dorp een ontmoetingscentrum?
Men kan daar het Kerstdiner samen gebruiken, eventueel biljarten of spelletjes doen.
Zelf heb bik er (ook in mijn rolstoel 15 jaar vrijwilligerswerk gedaan en kan je verzekeren, dat het de mooiste en fijnste dagen waren die ik daar heb kunnen delen.
Helaas kan ik dit werk niet meer uitoefenen, maar weet dat een ieder daar gebruik van kan maken.
Groetjes, Jeannette