Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Na een avond tot buikpijn toe gelachen te hebben op dit Forum, had ik even tijd nodig om weer tot rust te komen!
Toevallig heeft een van onze TuinadviesForumleden een prachtig filmpje met hele fijne muziek op mijn forum geplaatst.
Dit wil ik niemand onthouden, zeker voor diegenen die wat rust zoeken, is dit korte filmpje met enige foto's en hele fijne muziek zeker de moeite waard om even een kijkje te nemen.
Nu moest ik toch ff terug inloggen hoor Jeannette.
Ons Sofie heeft me dat filmke met de tekst gestuurd ongeveer 6 maand geleden, ik herkende het direct...............'t was toen heel emotioneel dat toen van mijn eigen dochter te krijgen.
Bedankt om ff mijn geheugen terug op te frissen , 'k wind het prachtig!! [afbeelding verwijderd niet-https]
Ja beste ALLEMAAL, dit was inderdaad erg nodig na de lachbuien van gisteravond op dit Forum!
Een uitspatting op zijn tijd is best wel leuk, maar in een periode dat bijna iedereen zijn gedachten bij familieleden of kennissen hebben die ons ontvallen zijn of dierbare personen die een ernstige ziekte hebben of op het punt staan om geopereerd te worden, hebben wij allemaal toch even een rustpuntje nodig!
Gelukkig werd dit vanmorgen vroeg door een van onze eigen TuinadviesForumleden op mijn website geplaatst!
Hai Corrielat, ik vond je anders vandaag stil genoeg!
Maar... inderdaad, aan de reacties kun je zien dat een van onze grote TuinadviesForumleden een bijzonder goede keuze heeft gemaakt om dit van een bevriende site te halen!
Hoi Jeannette
dat was echt mooi voelde de kriebels in mijn buik en kippen vel op mijn aremen ga proberen er regmatig naar te luisteren want dat heeft wat
groetjes mietensie :