Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Tiens ik zou ook 3125 zeggen: het getal in de eerste kolom is de macht waartoe je 5 moet verheffen om het getal in de tweede kolom te bekomen en 5^5=3125
@ Pieter, heel goed geredeneerd maar....................... helaas niet het juiste antwoord.
@Corrie, wie niet probeert, kan niet winnen hé................een gokje voor de durvers? waaronder ik jou zeker tel
weet niks van vroeger op school(zullen het heus wel gezien hebben of zo maar ik dacht: hij schrijft zelf 1= 5
dus zal 5 wel 1 zijn
had ik het nog per ongeluk goed ook jochei!! ikke ben slim..
Een instinker zal het wel zijn.
Wat de voorgaanden dus gezegd hebben, is vermoedelijk wel het juiste antwoord, als je even logisch nadenkt (wat vrouwen meestal toch doen hé )
Natuurlijk , was het een instinker anders hadden onze twee geniëen Pieter en Pirrewiet het al geweten, want hun redenering klopte ook hé.
Maar dat moesten we niet weten
Onze Kurt gaf de eerste en doorslaggevende hint, dus die wist het al maar hield de spanning er nog ff in
Danny had het ook al doorzien, goed van je dat je het niet onmiddellijk gezegd hebt
Na de hint van Kurt had Cetinel ( de slimmerik) het direkt doorzien en ff later Hilda ook
[afbeelding verwijderd niet-https]
Aan iedereen die heeft meegedaan........ dankjewel!!!