menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Afscheid van mijn grote vriend

Ga naar meest recente reactie

line13

Line13

met tranen in de ogen had ik het gedichtje gelezen van sarah die afscheid moest nemen van haar hond.
niet wetende dat mij dit ook zo vlug zou overkomen.
zaterdag hebben wij onze grote vriend moeten laten inslapen.
met zeer veel spijt in het hart, hij moest nog 11 jaar worden hebben wij onze hond laten gaan....
al die goede herinneringen aan onze superhond kunnen het verdriet niet wegnemen.
mensen zonder huisdieren verstaan dit waarschijnlijk niet, maar wie er ook eentje heeft zal het wel begrijpen
het zal veel tijd vragen hieroverheen te komen....
maandag 3 maart 2008 - 11:57
Sarah

Sarah

Line13,

Ik wens je heel veel sterkte met dit onverwachte verlies.
Je moet het gewoon op je eigen manier verwerken en je maar niet bezig houden met wat
anderen denken of vinden. De tijd zal de pijn verzachten maar het gemis zal blijven.
Maar er komen ook mooie herinneringen en die zullen ook altijd blijven.
Je bent tenslotte heel lang met hem geweest, bijna 11 jaar dat is ook niet niks.
Nogmaals ik wens je heel veel sterkte.

groetjes Sarah
maandag 3 maart 2008 - 12:05
annis

Tekst aangepast

Annis

Line 13, ik wens je ook veel sterkte met dit verlies. Ja, het is moeilijk om een huisdier te moeten verliezen. Ik heb dit ook al regelmatig meegemaakt en het is iedere keer weer moeilijk.
maandag 3 maart 2008 - 12:14
rialle

Rialle

Ja Line 13; het kan snel gaan hè?! Ik wens je in ieder geval veel sterkte toe met de verwerking van het verlies van je grote vriend!


Groetjes Rialle
maandag 3 maart 2008 - 12:45
LauraK

LauraK

Hallo Line,

Heel veel sterkte gewenst bij het verlies van je grote vriend!
Als je lieveling overlijdt, veroorzaakt dat altijd verdriet, en zeker als het dier nog niet zo
oud was. Hopelijk overheersen op den duur de fijne herinneringen aan je lieverd!

Groeten van Laura.
maandag 3 maart 2008 - 13:01
Lilian

Lilian

Hoi Line,

toen ik het gedichtje van Sarah las rolden bij mij de tranen met beekjes over mijn wangen, ook ik heb 10 dagen geleden afscheid moeten nemen van mijn trouwe makker die net 13 jaar was. Het gedichtje was zo herkenbaar ... vooral die bruine ogen die me nog een laatste keer aankeken.

Het zal nooit wennen dat afscheid nemen, laat die tranen maar flink komen het zal je helpen het verdriet te verwerken je zult het toch een plaatsje moeten geven.
Als herinnering blijven de mooie momenten die je toch bijna 11 jaar samen hebt gehad.

Veel sterkte wens ik je, lilian.
maandag 3 maart 2008 - 13:07
Matabish

Matabish

Arme Line,

natuurlijk nemen de goede herinneringen je verdriet niet weg, maar ze verzachten het na een tijdje wel. 'k heb het ook al teveel keer moeten meemaken, maar elke knuffel, poes, hond of chinchilla, houdt zijn plaatsje in mijn hart. Soms jàààren geleden en toch springen telkens weer de tranen in mijn ogen als iets me aan één van hen herinnert. En toch zou ik het niet willen missen omdat de pijn om een vriendje, niet opweegt tegen de vreugde die ze ons gaven.
Ik wens je goede moed om je pijn over dit verlies te verwerken en wéét dat al je vrienden van het tuinforum intens en oprecht met je meevoelen, zoals ze dat met elk van ons doen!

Hartelijke groeten,

Matabish.

maandag 3 maart 2008 - 13:32
willekew

Willekew

Het is zo herkenbaar: een huisdier laten inslapen. Wij hebben het, tot nu toe, 3 keer moeten laten doen en dit went echt nooit.

Hierbij wil ik je enorm veel sterkte wensen.

Groetjes, Willeke.
maandag 3 maart 2008 - 14:06
yeline

Yeline

Ik wens je heel veel sterkte.
maandag 3 maart 2008 - 14:24
an

An

ik wens jullie allemaal heel veel sterkte met het verlies van jullie trouwe lieve viervoeter
en hopen dat het verlies met de dag wat minder wordt
en dat jullie straks als het ergste verdriet weg is, dat jullie terug kunnen kijken op de leuke momenten
heel veel sterkte.
maandag 3 maart 2008 - 15:53
kerstkind

Kerstkind

Hallo Line,

Ook van mij heel veel sterkte met dit verlies.
Na een tijdje zal de pijn inderdaad minder worden. Vergeten zul je het niet,
maar dat hoeft ook niet.
Straks blijven de mooie herinneringen over. Probeer je hieraan vast te houden.
groetjes José
maandag 3 maart 2008 - 17:11
Kent

Tekst aangepast

Kent

Hallo Line,
Ik wens je nog heel veel sterkte met het verlies van je trouwe vriend .
11 jaar is een hele tijd - koester de mooie herinneringen .

http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html

Groetjes
Rita
maandag 3 maart 2008 - 23:31
Matabish

Tekst aangepast

Matabish

Kent,
ik heb je URL aanklikbaar willen maken, maar mijn beveiliging verwittigde mij van verschillende
"SPAM"s èn om te beginnen al 9 "virussen" op die verbinding!!!
Dus heb ik hem maar vlug weer weg gedaan, sorry hoor!!

Matabish.
dinsdag 4 maart 2008 - 00:12
minouke

Minouke

Ze zijn ons verdriet zo waard ... ons enige troost is dat ze toch een gelukkig leven gehad hebben, alleen spijtig dat het altijd zo kort is.
Ik voel echt met je mee, onze Billieke was 17 jr geworden.
dinsdag 4 maart 2008 - 08:16
Lysianthus

Lysianthus

Veel sterkte Linne in deze droevige dagen met het verlies van je grote vriend!

[afbeelding verwijderd niet-https]

dinsdag 4 maart 2008 - 11:20
Karintje

Tekst aangepast

Karintje

Hoi Line,

Heel veel sterkte hoor! Leef oprecht met je mee!!

Wij hebben een poes en zou er ook niet aan mogen denken dat er iets zou mee gebeuren, maar ja.....
That's life zeker?!

Grtz,
Karin
dinsdag 4 maart 2008 - 11:31
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).