menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Tuinbeurs Hasselt

Ga naar meest recente reactie

hildavw

Hildavw

Van vrijdag 7 tot dinsdag 11 maart is er een tuinbeurs in Hasselt, met weer een stand van Tuinadvies.
Wie denkt te gaan en wanneer ?
Misschien kunnen we dan eens afspreken om met een aantal samen (ongeveer) te gaan.
Voor de 60+ ers, die moeten zelfs geen bon afdrukken, die krijgen zo al vermindering.
Dus weeral papier en inkt gespaard !

groetjes

Hilda
maandag 3 maart 2008 - 21:15
Jeannette1

Tekst aangepast

Jeannette1

Hai Hilda, voor mij is het voorlopig niet de deur uit vanwege een griep.

Voor die personen die naar Hasselt gaan, ik wens jullie allemaal erg veel plezier.

Neem ook maar een kijkje in de stand van Kurt, er staan genoeg mooie artikelen en boeken!!!

Groetjes, Jeannette
maandag 3 maart 2008 - 23:55
minouke

Minouke

wij gaan zondag maar weet nog geen uur
dinsdag 4 maart 2008 - 08:17
iecee

Iecee

tuinexpo hasselt
ik hoop voor jullie dat het een leuke tuinbeurs is
ben gisteren naar die van kortrijk geweest die was waardeloos, niks te zien alleen dure meubelen.
jammer, weggegooid geld.
inge
dinsdag 4 maart 2008 - 10:52
hildavw

Tekst aangepast

Hildavw

Kortrijk is het broertje of zusje van Antwerpen.
Daar was het dus inderdaad hetzelfde, enkel voor de dikke portemonnees.

groetjes

Hilda
dinsdag 4 maart 2008 - 14:16
iecee

Iecee

ja hilda
wie koopt al die dure meubelen voor de tuin?
en over drie jaar alles weer wegdoen want dan is er weer een andere trent
ik was zo teleurgesteld ik had toch wel wat anders verwacht.

groet

inge
woensdag 5 maart 2008 - 08:54
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

@ Inge,


Wij waren verleden jaar ook erg teleurgesteld Inge., Je kan er een leuk uitstapje van maken maar hoop niet teveel van groen te zien of exclusieve plantjes te kopen want die zijn er niet.
Ik denk dat het op de meeste binnentuinbeurzen een trend is , je ziet bijna géén groen meer, verleden jaar heb ik er een tafelkleed met bijhorende servietten gekocht , dat zegt al genoeg hé
Naar het schijnt is Beervelde anders ( een buitentuinbeurs ) die ga ik in elk geval proberen.
woensdag 5 maart 2008 - 11:06
hildavw

Hildavw

Meise is ook hoofdzakelijk planten, maar dan ook weer niet de goedkoopste
Maar dat kan je dan weer combineren met een bezoek aan de nationale plantentuin.

groetjes

Hilda
woensdag 5 maart 2008 - 13:50
Lysianthus

Lysianthus

Dank je voor de tip Hilda, krijgen we daar ook info over via Kurt?
woensdag 5 maart 2008 - 14:17
Jeannette1

Jeannette1

Ja Hilda, daar willen wij ook wel meer onformatie over hebben!

Vast bedankt, Jeannette
woensdag 5 maart 2008 - 14:31
hildavw
woensdag 5 maart 2008 - 14:49
Jeannette1

Jeannette1

Dank je wel Hilda voor je snelle reactie, maar dit is mij net ietsje TE ver.

Helaas, maar mocht je dichter bij de Nederlandse grens iets weten over tuin-planten beurzen etc. mag je het altijd even sturen als je wilt!

Groetjes, Jeannette
woensdag 5 maart 2008 - 15:30
Lysianthus

Lysianthus

Nog eens dankjewel Hilda, van bij ons is Meise niet ver hé.
Jeannette naar Beervelde kom je toch ook?
woensdag 5 maart 2008 - 18:12
Jeannette1

Jeannette1

Hai Lysianthus, zover mijn informatie is toegespeeld, is daar géén mindervalidetoilet aanwezig.

Helaas is dat voor mij een van de belangrijkste noodzaken, ook al ram ik er soms een muur uit!


Mocht iemand meer informatie over dit onderwerp hebben, houd ik mij aanbevolen.

Groetjes, Jeannette
woensdag 5 maart 2008 - 21:22
Lysianthus

Lysianthus

Jeannette ons Sofie zegt dat er op( Rock -Werchter openluchtconcert in België ) plastuiten zijn , ken je dat maar je , dan is de rest niet opgelost hé
Alle gekheid op een stokje , dat kan toch niet Jeannette? weet je het zeker?
Feitelijk is dat schandalig als dat zo is...............
woensdag 5 maart 2008 - 21:28
Jeannette1

Jeannette1

Hai Lysianthus, helaas heb ik via het ziekenhuis diverse soorten artikelen gekregen omtrend dit onderwerp om te proberen, zelfs een plasfles voor dames!

Ik wil hier op het Forum niet verder over vertellen, maar als je alles wist, kwam je echt niet meer bij van het lachen!!!

Wat dat schandalige betreft, in Antwerpen ZO'N GROOT OPENBAAR GEBOUW, dan niet één normaal aangepast toilet!

Of dacht je dat ik voor mijn lol er een muur half uitgereden heb??

Helaas gebeurd dit in Nederland ook hoor!!!

Dit, terwijl het in Nederland verplicht is om een aangepast toilet in ALLE openbare gebouwen te hebben.

Mochten ze die hebben, moeten ze héél vaak wel ruim een kwartier (als het niet langer duurt) zoeken naar de sleutel!

En dan...helaas...TE LAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes, Jeannette
woensdag 5 maart 2008 - 21:47
Lysianthus

Lysianthus

[afbeelding verwijderd niet-https]

Neen hoor Jeannette het is niet alleen schandalig in Beervelde maar overal in openbare gelegenheden waar ze geen aangepast toilet hebben.
Lieve groetjes, genieten jullie nog van deze avond en voor straks , lekker slapen.
woensdag 5 maart 2008 - 22:03
hildavw

Tekst aangepast

Hildavw

Hier is de link voor Beervelde :

http://www.parkvanbeervelde.be/Pages/Homepage.php

Ik heb hen zojuist een mailtje gestuurd om te vragen of er toiletten zijn voorzien voor gehandicapten IN rolstoel.
Misschien kunnen anderen een gelijkaardig mailtje sturen, zodat hun cent valt dat dit wel interessant zou kunnen zijn !

Overspoel hen maar met mailtjes ...

[email protected]

groetjes

Hilda
donderdag 6 maart 2008 - 10:05
Lysianthus

Lysianthus

Mijn mailtje is onderweg Hilda, goed idee van jou
donderdag 6 maart 2008 - 10:20
hildavw

Hildavw

Nog even ter informatie :

wie een Knack - clubkaart heeft of ze van iemand kan gebruiken : die geeft 50 % korting voor 2 personen

Hilda
donderdag 6 maart 2008 - 10:48
Jeannette1

Jeannette1

Hai Jilda, héél erg bedankt voor deze geste!!!

Zelf ben ik ook van de party hoor en stuur na de (late)lunch een emailtje!

Groetjes, Jeannette
donderdag 6 maart 2008 - 13:14
duupje

Duupje

ben van plan om zaterdag te gaan, maar ik ga alleen.vindt t spytig da die kortingen alleen maar per 2 personen tellen. ik hoop da t beter is dan verleden keer toen stonden der veel met jacoezies en sauna's en zo en heel duur tuinmeubelen.der waren wel mooie tuinen zowel modern als klasiek en planten moede der ook ni kopen (veel te duur)ideen kunt ge der wel op doen.ik ga zeker aan de stand van dit forum kyken.

groeten aan allen DUUPJE
donderdag 6 maart 2008 - 23:24
swerts29

Swerts29

Ben vandaag al naar de tuinbeurs in Hasselt geweest en het is weeral als vorig jaar, veel tuinmeubelen
zwenbaden en jacoezies maar 3 standjes met planten en 2 met knollen.
Heb wel nog verschillende knollen gekocht (tricyrtis, eryngium, alstroemeria, incarvillea).
Een voordeel vandaag (vrijdag) er was heel weinig volk.

Etienne
vrijdag 7 maart 2008 - 22:28
sylvain

Sylvain

Hij lieve tuinvrienden ik denk dat de mooiste tuidagen zijn die van 1mei in Bokrijk van brt 2 is een massa aan planten en bloemenen tomaten he Angelo die staat er ook ieder jaar Jeannette als jekunt daar moet je heen gaan en daar zijn al de mogenlijk heden voor rolstoelpatienten zo dus allen de 1mei naar bokrijk en allen uw visite kaartje op steken van tuinadvies dat we elkaar kennen groetjes en dag
(wij zijn tuinliefhebbers geen bank zitters)

[afbeelding verwijderd niet-https]
zaterdag 8 maart 2008 - 01:44
hildavw

Hildavw

Nu begin ik ook te twijfelen, want 't is toch een heel eind rijden.
Ik wacht nog reacties af, persoonlijke of op het forum.

groetjes

Hilda
zaterdag 8 maart 2008 - 12:33
duupje

Duupje

ik kom juist van de tuinbeurs te hasselt en jahoor heel veel zwembaden jacousies en stoomcabines en ga maar door heel mooie dingen maar niet voor ieders budget der zyn een paar standen waar ge planten kunt kopen maar ook redelyk duur.
de tuinen zyn prachtig maar t natuurlyke is ver te zoeken?begryp me ni verkeerd maar een natuurlyke tuin daar gaat toch niks boven(denk da zelfs de vogels der ni op hun gemak in zyn).de tuin meubelen awel heel chic chic chic.
der waren ook mooie beelden van groot tot klein.ik ben op zoek naar een tuinbeeld van een kat (ben een echte katten madam e)en daar was toch wel een pracht van een beeld zag t al van ver staan( t was nogwel een kater)t was op ware groote en da pryske was navenant, mensen val ni om maar de prys was 845 EURO heb dan maar bai bai kat gezegd.ben ook aan de tuinadvies stand geweest en een babbelke gedaan en my maar ineens geaboneerd op het magazine der was nog vanalles te zien hoor (tuinhuisjes,hangmatten,tuingereedschap en ga maar door)t was een leuk dagske

groetjes DUUPJE
zaterdag 8 maart 2008 - 17:21
Jeannette1

Jeannette1

Hai allemaal, wie is er bij Kurt geweest, of is iedereen voorbij de belangrijke stand van het Tuinadvies.be gelopen???

Hier lees ik namelijk NIETS over, ben wel nieuwsgierig of er iemand nog iets moois bij ons aller Kurt gekocht heeft.

Kom nog wel een keer piepen op dit topic!

Groetjes, Jeannette
zaterdag 8 maart 2008 - 19:24
danny2

Danny2

Hallo tuinvrienden,

ben natuurlijk ook naar de tuinbeurrs geweest, en moet bekennen dat het jaar na jaar achteruitgaat wat tuinen en planten betreft. Het is natuurlijk ook geen tuincenter dat op plantenverkoop gericht is.
Aan de ene kant kan ik best begrijpen dat verkopers wegblijven vanwege de hoge standgelden. Wat onze Kurt(en zijn vrouwtje) betreft was het een zeer aangename kennismaking en natuurlijk een van de mooiste standen van de beurs waar je zeker niet langs kon kijken.
Na een gesprekje met Kurt ben ik er wel van overtuigd dat ons forum nog een mooie toekomst heeft en ook het magazine zal steeds mooier en beter worden, ondanks het al zeer geslaagd is voor een eerste nummer.
Toch blijft Hasselt een van de mooiere tuinbeurzen en is ze nog altijd een bezoekje waard(ben wel van Hasselt en moet onze stad toch wat promoten zeker)

groetjes danny
zaterdag 8 maart 2008 - 21:27
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).