menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Ze zijn weer terrug

Ga naar meest recente reactie

Merel

Merel

Mijn dag kan ni meer stuk, na de kanaries zijn vandaag voor de eerste keer ook de kolibries terug van weggeweest..... de lente is nu echt int land!
Geraak nu van de hele dag nimmer uit de tuinkamer, ze zouden eens moeten komen drinken zonder dat ik ze heb gezien haaa wat kan ne mens toch gelukkig zijn
morgen nog wat baskets bijhangen met hun faforite bloemetjes rood


Merel
donderdag 15 mei 2008 - 20:35
Jeannette1

Jeannette1

Hai Merel, heerlijk wat ik van jou lees, ik zit inwendig met je mee te genieten!!!

Hopelijk kun je er ooit een foto van maken, ik ben erg nieuwsgierig!

Geniet van wat je ziet!!!

Groetjes, Jeannette
donderdag 15 mei 2008 - 21:21
Jose47

Jose47

Hoi Merel, geniet ervan en zoals Jeannette zegt we wachten met spanning op een foto van al dit moois ...
Josée
vrijdag 16 mei 2008 - 07:57
duupje

Tekst aangepast

Duupje

hoi MEREL

ben benieuwd naar de foto's maar waar komen hier kolibri's voor ben al bly da ik dank zy myn vlinderstruiken mooie vlinders zie

de groeten ERNA
vrijdag 16 mei 2008 - 08:40
Merel

Merel

fotos van de kanaries zal ik strakjes proberen te posten, ben nu vollop bloementjes aant planten
De kolibri's zijn iets moeilijker te schieten, ze zijn heel beweeglijk en ikke niet haha
Duupje, ons zomerverblijf staat iets verder dan de gemiddelde caravan zit in Noord Amerika en de kolibri's komen migreren vanuit Mexico in de zomer, proberen om ze dicht bij huis te houden is de boodschap , alle buren hangen zoveel mogelijk baskets met lekker ruikende bloempjes om de kolibri's te voeden en te kunne stoeffen hoeveel ze er wel kunne lokken, ikke was eerst van't jaar dus

Merel
vrijdag 16 mei 2008 - 22:13
Matabish

Matabish

St. Niklaas -----------Noord Amerika -----------------

Niet te verwonderen dat jij over van alles kunt meepraten!

Doe de groetjes aan die mini - wondertjes onzentwege!!

groetjes,
Matabish.
zaterdag 17 mei 2008 - 00:50
Merel

Merel


[img=http://img88.imageshack.us/img88/182/im002848of8.jpg]
[url=http://g.imageshack.us/g.php?h=88&i=im002848of8.jpg][img=http://img88.imageshack.us/img88/182/im002848of8.e5f39ef489.jpg]

Zweeeten, hopelijk staat het er op

de vogeltjes zitten buiten het kooitje en loeren naar de mensen binnen

zaterdag 17 mei 2008 - 03:20
Jose47

Jose47

Hoi Merel,

Wow Canada zeg, en daar een buitenverblijf , heb je daar ook foto's van ..... de foto's die je wilde plaatsen zijn niet gelukt, misschien nog eens een poging wagen ....

Groetjes
Josée
zaterdag 17 mei 2008 - 10:14
Merel

Merel

[afbeelding verwijderd niet-https]

Hier hopelijk de kanariepietjes
Zit wat te knoeien hier met het internet(grote panne en alleen in de avonduren opt net)
Josee, is nog juist geen Canada hier maar wij zitten op de plains, Zuid Dakota
Nu ik terug een beetje bijgewerkt ben met foto's posten zal ik vandeweek eens een paar fotootjes van ons huisje posten

Merel
woensdag 21 mei 2008 - 03:32
Matabish

Tekst aangepast

Matabish

hey Merel, dàt is mooi om te zien zeg!!
Daarvoor wil ik ook wel in het "kooitje" zitten...

Vriendelijke groetjes,
Matabish.
vrijdag 23 mei 2008 - 00:46
Lysianthus

Lysianthus

Daar wil ik ook naartoe!!!!!!
vrijdag 23 mei 2008 - 08:14
Victor44

Victor44

Hallo Merel,nu je het zegt,ik was je al een tijdje kwijt hier op het forum!! Maar je zit terug tussen je indianen ,en ze zijn weer blij dat jullie terug zijn zeker?
Dat zicht vanuit je 'wigwam 'is zeer mooi,ik hoop dat je na de kanaries ook de colibrietjes eens kan fotograferen.maar die kanaries zijn ook al mooi hoor! Wij zijn hier al blij als we vinken en mezen kunnen tellen in de winterperiode,maar wat jij daar ziet is toch weer wat anders hoor!
Maak vooral maar veel foto's om ons te doen hunkeren naar de eindeloze prairie,en geniet maar ,want voor je het goed en wel weet ben je je valiezen weer aan't pakken om terug naar onze winter te komen!(ja,ja,dan is de zomer hier toch ook weer voorbij)
Grtjs
Mia(en Victor)
vrijdag 23 mei 2008 - 19:59
Merel

Merel

Allemaal welkom op de koffie moesten jullie in de buurt verzeilen Ja de vogeltjes zien er hier toch weer iets anders uit dan in ons belgenlandje.

We zitten hier een ietsiepietsie dichter bij de natuur, gisteravond toen ik nog iets uit de auto ging halen zat er een coyote aan het huis van de buren, zijn kenmerkend roepje ,twee lichtende oogjes, een spannend gevoel zo dichtbij te zijn van coyote (de coyote staat voor wijsheid en dwaasheid tegelijk in totemtaal) haaa wie het schoentje past trekke het aan zeker, ik zal maar hopen dat het voor mij wijsheid was

Merel
zaterdag 24 mei 2008 - 03:46
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).