menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Janneke maan

Ga naar meest recente reactie

Merel

Merel

Deze zaterdag 21 Juni, zomerzonnewende..... genieten van de langste dag dit jaar

[afbeelding verwijderd niet-https]

Merel
donderdag 19 juni 2008 - 05:27
Jose47

Jose47

Hoi Merel,

een prachtige foto, geniet er zeker van ......

Groetjes
Josée
donderdag 19 juni 2008 - 09:56
Jeannette1

Jeannette1

Hai Merel, dit is iets héél anders dan ik van de week maakte!

Deze foto is wel zooooo duidelijk en mooi, ook vanwege het groen op de voorgrond!

COMPLIMENT!

Hier stond de maan van de week zo laag, dat ik moeite had om hem/haar net boven het huis aan de over kant van het water bij ons uit te zien.

Nu zit ik uiteraard lager dan iemand die staat, maar om midden in de nacht Gerritje wakker te maken om een foto te schieten, ..... nee, daar waag ik mij maar niet aan!

Mijn foto werd dus een FLOP!!!

Nu ben ik blij, dat ik met jouw foto mee mag genieten.

Wat zaterdag betreft, zullen er zeker wel duizenden mensen meer genieten? dan normaal, dit vanwege
Nederland - Rusland.

Zal wel een maanlijk nachtje worden

Want zowel in Rusland als in Nederland, lust men wel een drankje geloof ik

Ik neem wel weer water, maar zonder drank kan het zeker wel zo gezellig worden, dat ervaren Ger en ik telkens weer.

Nogmaals bedankt voor het plaatsen van deze mooie foto!

Groetjes, Jeannette
donderdag 19 juni 2008 - 10:11
Heike

Heike

Dankje voor de tip, Merel enne... mooie foto!!!
donderdag 19 juni 2008 - 10:15
Matabish

Matabish

idd een hele mooie foto Merel,
spijtig genoeg vertikt mijn toestelletje ook maar íets te fotograferen in het donker, enkel het zwart!! [afbeelding verwijderd niet-https]
donderdag 19 juni 2008 - 14:08
summerspookje

Tekst aangepast

Summerspookje

merel!!

ga je nu ook de zomerzonnewende vieren????????? ge weet wel he !!! in je bl...je?het geeft je een energie en bescherming he!
in het maanlicht!! het word nu gevierd he! in de limburg is er zo een groep die dan een sessie doet , heerlijk hoor

groetjes

summer ps kunnen misschien samen in de tuin of park is toch niet ver , er zijn er hier die er ook voor open staan,hahaha grapje hoor, maar ik doe het lekker toch in de tuin , maar HEEEEEEEEEEEEEEl laat, zou anders niet durven
donderdag 19 juni 2008 - 19:18
Merel

Merel

Merciekes voor de complimentjes, maar tis gewoon chaanse dat hij mooi is heb maar een bijna antiek digietje en ben geen oplettende fotograaf

Summer, ja ik geniet van de energie van ons Janneke al zouden we ze beter Jeaninneke noemen ze is immers zuivere vrouwelijke energie!
Ben eens gaan loeren naar je profiel en ja we zitten ni ver van elkaar, alleen zit ik in de zomer ergens heeeeel ver vandaan waar ik in de winter ben, mischien kunnen we de winterwende wel samen vieren
In mijn bl**tje? nee daar begin ik ni aan haha ze vinden mij al vreemd genoeg hier, zie dat ik op den brandstapel beland

Merel
donderdag 19 juni 2008 - 21:15
dauwtrapper

Dauwtrapper

@merel
het is toch verwonderlijk, gij hebt toch maar het WITTE gat gevonden, of is dat een stukske confettie op de lens.
groet
Jan Paul
donderdag 19 juni 2008 - 23:19
summerspookje

Summerspookje

haha merel , wie weet he,maar het is werkelijk een prachtig moment dat ge kon fotograferen, en tja een mens moet niet veel doen om raar te zijn he

gr.summer
donderdag 19 juni 2008 - 23:28
Merel

Merel

@merel
het is toch verwonderlijk, gij hebt toch maar het WITTE gat gevonden, of is dat een stukske confettie op de lens.
groet
Jan Paul

straf hé

Merel
vrijdag 20 juni 2008 - 02:15
dauwtrapper

Dauwtrapper

merel, das idd straf.
Nog een prettige avond aan die kant van de wereld, voor mij is het al weer de hoogste tijd om op 1 oor te gaan.
groet
Jan Paul
vrijdag 20 juni 2008 - 04:11
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).