menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Op bezoek

Ga naar meest recente reactie

Merel

Merel

[afbeelding verwijderd niet-https]

Zojuist op bezoek geweest, meneer en mevrouw uil

Merel
zaterdag 5 juli 2008 - 05:24
Esem

Esem

Mooi Merel,
ik heb nog nooit de kans gehad om ze te fotograferen.

Eddy
zaterdag 5 juli 2008 - 09:34
corrielat

Corrielat

En ik heb zelfs nog nooit het geluk gehad om ze in het wild/tuin te kunnen zien,

dat zou ik graag eens meemaken!!!!

zaterdag 5 juli 2008 - 10:49
Esem

Esem

coorielat ik hoor ze hier dagelijks roepen maar krijg ze maar niet te zien en als ik met een zaklamp ga kijken vliegen ze steevast weg
Eddy,
zaterdag 5 juli 2008 - 12:06
corrielat

Corrielat

Esem,

Ik zou al blij zijn als ik er eentje zou horen,

maar ik woon misschien niet op de juiste plaats voor hun,

jammer
zaterdag 5 juli 2008 - 13:29
Jose47

Jose47

Hoi Merel,

een prachtige foto, kan zo in een tijdschrift worden geplaatst .... heel mooi ..... het lijkt met daar een prachtige natuur in south Dacota....(ik hoop dat ik het goed geschreven heb, is het toch juist en is het toch niet North Dacota ...) Jij ziet daar wel hele mooie dingen .... geniet ervan en bedankt dat wij er ook van mogen meegenieten ...

Groetjes
Josée
zaterdag 5 juli 2008 - 14:31
rialle

Rialle

Wat speciaal Merel. Dat zie je toch zelden (hier dan hè), en dan ook nog meteen een koppeltje!
Oehoe, daar kan ik jaloers op worden. Fijn dat jij het ons laat zien!

Groetjes Rialle
zaterdag 5 juli 2008 - 14:56
Matabish

Matabish

Prachtig Merel!!
Wij genieten van die mooie foto, maar hoe intens moet het zijn als je het in werkelijkheid in de echte natuur kunt beleven!! Waow!!!
[afbeelding verwijderd niet-https]

Matabish.
zaterdag 5 juli 2008 - 19:20
Victor44

Victor44

Merel,proficiat met het nemen van zo'n mooie foto! 't Is inderdaad waar,dat kan je alleen als je in volle natuur woont,en dat doen jullie wel daar in Zuid-Dakota hé?
Echt een foto om in een boek te laten zetten!
Grtjs
Mia
zaterdag 5 juli 2008 - 22:22
Merel

Merel

Ja josée, Zuid Dakota, al zitten we hier op een boogscheut van Minnesota (indiaans woord voor hemelsblauw)
De uilkes zitten elke avond tegen schemering in de tuin, meestal horen we aan de alarmsingalen van de andere vogels wanneer ze wakker worden of ariveren.
Gisteren toen ik nog wat spulletjes ging opruimen leek de hele tuin wel vol met kirrende en zwevende uilen. Als je goed kijkt zie je op de foto dat het linkse uiltje eigenlijk een jong is, waarschijnlijk kreeg de hele kliek gisteren hun eerste jachtles.
Wonder boven wonder bleven ze gewoon zitten zelfs na verschillende flitsen van het fototoestel

Merel
zondag 6 juli 2008 - 04:12
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).