Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
een prachtige foto, kan zo in een tijdschrift worden geplaatst .... heel mooi ..... het lijkt met daar een prachtige natuur in south Dacota....(ik hoop dat ik het goed geschreven heb, is het toch juist en is het toch niet North Dacota ...) Jij ziet daar wel hele mooie dingen .... geniet ervan en bedankt dat wij er ook van mogen meegenieten ...
Wat speciaal Merel. Dat zie je toch zelden (hier dan hè), en dan ook nog meteen een koppeltje!
Oehoe, daar kan ik jaloers op worden. Fijn dat jij het ons laat zien!
Prachtig Merel!!
Wij genieten van die mooie foto, maar hoe intens moet het zijn als je het in werkelijkheid in de echte natuur kunt beleven!! Waow!!! [afbeelding verwijderd niet-https]
Merel,proficiat met het nemen van zo'n mooie foto! 't Is inderdaad waar,dat kan je alleen als je in volle natuur woont,en dat doen jullie wel daar in Zuid-Dakota hé?
Echt een foto om in een boek te laten zetten!
Grtjs
Mia
Ja josée, Zuid Dakota, al zitten we hier op een boogscheut van Minnesota (indiaans woord voor hemelsblauw)
De uilkes zitten elke avond tegen schemering in de tuin, meestal horen we aan de alarmsingalen van de andere vogels wanneer ze wakker worden of ariveren.
Gisteren toen ik nog wat spulletjes ging opruimen leek de hele tuin wel vol met kirrende en zwevende uilen. Als je goed kijkt zie je op de foto dat het linkse uiltje eigenlijk een jong is, waarschijnlijk kreeg de hele kliek gisteren hun eerste jachtles.
Wonder boven wonder bleven ze gewoon zitten zelfs na verschillende flitsen van het fototoestel