Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
En ik had een nieuwe bril op dus zie echt niet dubbel, maar sommige mensen stonden wel 3 keer als ingelogd aangegeven/.
Ik sta er niet bij mag wel posten
Dit voorval had ik ook!
Er waren meer dan 45 leden online en ik stond er ook nooit in, maar sommige leden stonden soms wel 2/3 keer vermeld.
Maar dat zijn natuurlijk kleine foutjes die er telkens zijn bij het vernieuwen enzo hé, de pc-techniekers moeten ook hun tijd krijgen om alles op plooi te krijgen héé!
nu staan de oudste berichten ook bovenaan
als je de nieuwe wil lezen moet je naar beneden scrollen en daar de laatste
pagina aanklikken
wel vervelend
maar ze zullen het wel oplossen zekers
Ann dit verschijnsel van je naam die er niet bijstaat zal al opgelost zijn eerst zag ik mijn naam er ook niet bijstaan maar nu wel probleem is ogelost,zoals vele kleine kinderziektjes die nu allemaal zijn opgelost dacht ik zo.
gr Eddy
Maar ik vind nergens wat om er een handtekening onder te zetten.
Bestaat het niet meer, of zie ik er over??
als men niks doet dan kan men niks verkeerd doen.
geduld is porselein ofzo.
niet panikeren
komt zeker op de pootjes terecht
en aangezien we tijd hebben om hier een babbeltje te slaan.....hebben we ook tijd om geduldig te wachten tot de Kurt enzo dit opgelost hebben of niet ???
't zal allemaal rustig aan wel in de sjakosj komen zeker.