Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Na 10 weken na mijn operatie aan de knie heb ik donderdag geen goed nieuws gekregen. Alles moet opnieuw dit was even slikken. Dit jaar zal er niet veel tuinwerk nog gaan.
Wat een tegenslag, dit vervelende nieuws! Ik kan me goed voorstellen dat dit je niet
in je kouwe kleren gaat zitten. Hopelijk laat de tweede operatie niet lang op zich
wachten, en gaat het ditmaal wél goed, en volgt daarna een voorspoedig herstel.
Ik wens je in ieder geval veel sterkte toe, de komende tijd!
Hallo André,
Da's een serieuze tegenvaller ..... hopelijk lukt de nieuwe operatie wel en heb je een voorspoedig herstel ...... niet fijn natuurlijk nu de lente voor de deur staat .....misschien kan je een beetje hulp krijgen .... sterkte.
Josee
We voelen hier allemaal met je mee...
Juist nu plannen gemaakt worden en er zowaar een energieopstoot verwacht wordt voor het 'betere 'tuinwerk...
Maar het onderhoud van ons eigenste bodieke gaat natuurlijk voor !
Laat je maar goed verzorgen met het oog op betere tijden die pas daarna kunnen aanbreken...
Zoek naar andere manieren om te genieten van het komende voorjaar !
Extra hulp is wel een goed idee van José...
Good luck met de volgende ronde dan maar. En hopelijk heb je iemand die de tuin toch een beetje in orde wil houden. En dan is het voor jou zaak er alsnog van te genieten!!
Sterkte André, want het is inderdaad een naar bericht. Evenals de schrijvers hiervoor, hoop ik, dat je wel kunt genieten van alles wat straks gaat groeien en bloeien!
dàt was nu echt niet het nieuws dat wij van jouw verwachtten!!
Da's efkes slikken hé, maar laat je toch maar niet klein krijgen André.
Net zoals in de tuin een plantje soms een paar keer verplant moet worden, of een andere verzorging moet krijgen om het goed te doen, zo zal het met jou vast en zeker ook goed komen.
Wij duimen hier allemaal voor jou en wensen je het allerbeste!
Hou ons op de hoogte, hé?
Eerst al lang wachten op een verbetering van de knie. Dan hoop hebben, dat het weer vooruit zal gaan en dan die tegenvaller te horen krijgen. Dat zit dus even goed tegen. Maar dan moed bij elkaar rapen en opnieuw beginnen. Zet hem op! het zal goed komen en straks kun je weer tuinieren. André houd moed.
Met vriendelijke groeten,
Jo
André, ik weet hoe je je voelt. Ik heb in december een ruggeprik gehad die volkomen verkeerd is gevallen. Ik heb nu nog meer pijn dan eerst en heb ruim een week helemaal niet kunnen lopen of zitten. Over een maand wordt er pas bekeken of er nog wat aan gedaan kan worden. Jou wens ik in ieder geval veel sterkte.