Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Terug van weggeweest. De gezondheid wou jammergenoeg niet echt mee de laatste 10 maanden, vandaar. Heb dan ook niet veel in de tuin kunnen doen vorig jaar waardoor ik de strijd tegen het onkruid - waaronder zevenblad - glansrijk aan het verliezen ben. Ik merk ook dat er een en ander is gesneuveld in de tuin. De Kniphofias hebben het hard te verduren gekregen deze winter, hopelijk komen ze er nog door. Sommige akeleien komen ook niet meer boven blijkbaar. Ach ja.
Zaadjes.
Ik wou toch nog even de mensen bedanken die me zaadjes toegestuurd hebben de afgelopen maanden. Enkele dagen geleden nog kreeg ik zaadjes toegestuurd, van Jeannette dacht ik. Hartelijk bedankt iedereen! Ik heb nog niks teruggestuurd, maar heb hier wel heel wat liggen om op te sturen. Ik weet alleen niet goed meer van wie ik allemaal zaadjes heb gekregen. Mijn hoofd stond er niet echt naar de laatste maanden, mijn excuses daarvoor. Laat me in ieder geval iets weten hier of via een pbtje dan stuur ik zeker iets terug.
En hoe gaat het met de dames hier (en heren natuurlijk ook)? Ik merk dat het hier nog steeds een drukke bedoening is, dat is goed
welkom terug op het forum.
Het is maar te hopen dat het nu wat beter met je gaat.
Het wordt dan ook de hoogste tijd dat de zon zich weer laat zien,
dat is goed voor lijf en leden. [afbeelding verwijderd niet-https][/img]
Ben blij dat je weer terug bent op het forum, houden zo!
Mocht je nog zaden willen van akeleien of van de papaver orientalis (paar soorten) dan zeg het maar en je krijgt ze van mij.
Leuk je hier weer terug te zien Spuddy!! [afbeelding verwijderd niet-https]
Nog eventjes de maartse buien en de aprilse grillen doorstaan en dan kan je weer van de lekkere warme zon genieten om je zere lijf te beteren!! Zoals de meesten van ons...
Doe het voorlopig maar rustig aan, dat zevenblad is ook groen hé, en als je weer wat beter te been bent, ben je dat zó weer de baas.
Goeie moed nog en kom maar weer vaak op het tuinadviesforum, je zult zien dat dàt ook flink oppept!