Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Jasmine Debels, die voor de VVPV prachtige foto's maakt, doet mee aan een wedstrijd. We kunnen haar laten winnen door op haar te stemmen: http://thomascook.be/fotowedstrijd.aspx Haar foto staat op de eerste pagina als laatste, met haar naam er bij.
Bij onze kennismaking, is Jasmine Debels voor mij een symphatieke en getalenteerde dame gebleken.
Mijn stemmeke heb je alvast.
Lieve groetjes
Lysianthus
Van mij uiteraard ook een stem! Niet alleen omdat ik het verreweg de beste foto
vind (spreekt heel erg aan, qua onderwerp, kleur en compositie), maar ook omdat
het om een mede-forummer gaat! Ik zal morgen eens kijken of er nogmaals
gestemd kan worden...
Hi ik waag me deze maand terug met drie nieuwe foto's en ga voor de eerste plaats. IHA
Het stemmen kan nog niet er kan wel een rating aan toegevoegd worden.
Spijtig dat ik dat niet vroeger wist, want anders had ik ook wel een stem uitgebracht.
Ik ben nog altijd blij als ik er aan denk hoe je mij tijdens de tuinreis vorig jaar heb geholpen met mijn fototoestel.
Ik kon niet vroeger reageren, eerst op vakantie geweest en daarna zijn zowel ikzelf als onze computer een tijdje buiten strijd geweest.
De computer is nog steeds in "crashpositie", momenteel heb ik voor enkele dagen een laptop van onze jongste zoon, maar ik zal toch blij zij als de onze terug in orde is.
Het is ok en als het een troost mag zijn kan je nu al op de nieuwe reeks die ik plaatste voor de volgende wedstrijd een beoordeling plaatsen (met de sterretjes bovenaan de foto) . Volgende maand kan er dan terug gestemd worden op de geselecteerde foto's door de jury.
Tof te lezen dat je een leuke herinnering hebt aan de tuinreis van vorig jaar.