Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
jammer genoeg zijn de meeste van mijn irissen omgewaaid, gelukkig waren ze bijna uitgebloeid maar ik vond het toch zonde het is direct een andere sfeer in de tuin
Wij hebben geluk gehad, we zagen het ten oosten van ons voorbij komen maar hebben gelukkig niets meegekregen als een paar drupjes. Ik heb mijn plantjes moeten begieten gisteravond!
Waar woon je eigenlijk Philippe, er staat niets bij je profiel?
Hier hadden we het zwaarste onweer dat ik in mijn leven al gezien heb!
Met voortdurende bliksem en aanhoudend dondergerommel met sterke wind, hagel en zware regenval, maar...
nu was ik echt blij zulke grote bomen in de tuin te hebben die mijn beplanting wonderbaarlijk beschermd hebben!!
Zo goed als geen schade!
Hier Oostende had ik plantjes water gegeven en dan een uur later dondere wolken bijna pikdonker en hevige rukwinden, bliksem en gedonder met bakken water. Eigenlijk maar kort wel hevig onweer. Gelukkig geen schade hier hoewel ik een moment vreesde dat onze kiwisteunbalk het zou begeven onder de rukwinden. Ik weet niet welke doodsangsten een merel moet gehad hebben in een pas gebouwd nestje.