VOOR IEDEREEN DIE GEREAGEERD HEEFT
@Sarah, bedankt voor de reactie en je lieve Hugs met de bloemen, dit doet een mens veel goed!
@An, ook jij bedankt voor je reactie en geef Anouk en Chantal lieve knuffels terug.
Hopelijk wordt het snel mooier weer, dan komen wij misschien wel weer eens jullie kant op.
@Thuja, bedankt voor het fijne en gevoelige gedichtje, zoiets doet een mens goed!
Ik heb er een lijstje omheen gemaakt, uitgeprint en Ger doet het dan in een fotolijstje. Het komt bij mijn compuutje te hangen, zodat ik het elke dag kan zien!
@Ernestine, jij ook bedankt voor je wensen en mooie plaatjes. Hopelijk kom jij ook in mei naar Beervelde.
@Marianne, met deze vrolijke dieren zou ik ook wel een dansje willen maken. Maar helaas is dit verleden tijd. Bedankt, ik werd er wel vrolijk van!
@Lucia, van zoveel fruit zal ik zeker opknappen, helaas mag ik nooit meer mijn lievelingsfruit (Grape fruit) hebben. Maar eet wel alle andere soorten fruit. IK BEN ER GEK OP!!!.
@José, de foto's heb je inmiddels gezien, die lieve zonnige gezichtjes hebben wel hun werk goed gedaan!
@mlouise, bedankt voor je wens, de zon heb ik inmiddels 2x ongeveer een halve dag gezien. EN er van genoten, laat maar komen!!!
Lieve mensen allemaal, ik hoop zo nu en dan weer even op het geweldige TuinadviesForum te kunnen komen en zal dan ook wat foto's plaatsen.
Ger en ik doen ons best om van alles te genieten en willen iedereen bedanken voor het meeleven, alle wensen, brieven, kaarten, telefoontjes en emails, ik bewaar ALLES!
Lieve groetjes, Ger en Jeannette