Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Dat is niet alleen een groententuintje, daar hebben ze meteen een siertuintje van gemaakt!
Mooi hoor, dat is twee keer genieten: eerst kijken, dan eten!
Dat is nog eens een creatief aangelegde groententuin! Ik vind het een reuzeleuk idee:
zo verenig je het nuttige met het aangename. Vanaf het terras heb je er goed zicht op.
Het is wel iets verder van huis.
Het is inderdaad een prachtig aangelegde groententuin en dan zie je nog niet alles op de foto.
De topic is nog nieuw, dus ik ga nog niets verklappen.
Op één dag kan je wel alles zien hoor.
Toen wij er waren, dus 2 weken geleden, was de inkomprijs 11 £.
Het is zeker interessant om te bezoeken, maar je ziet wel dat alles nog niet volgroeid is.
Onder de grote koepels gaan een tropische en een sub-tropische tuin schuil.
Met 1 dag hebt ge meer dan genoeg, zu, zelfs een paar uur is genoeg, zo groot is het nu ook weer niet. Als ge bij Eden in de buurt zijt, dan kunt ge ook naar The Lost Gardens of Heligan, die is goed.
Ik heb wel eens zin om de tree walk te doen in Kew Gardens (London), een brug hoog op tussen de kruinen, zoiets heb ik nog niet gedaan.
The Eden Project in Cornwall is echt iets wat je moet gaan zien als je daar in de buurt bent. In een dag kun je alles zien. Maar er is veel te zien!!!!! Ook veel groenten en kruiden die je ook kunt kopen maar naar de shop kun je beter niet gaan......veel te gevaarlijk.......er is natuurlijk altijd iets heeeeel erg interessants om aan te schaffen.......
[mijnouderlijkhuisisdaarnietvervandaan]
Entree is voor 60 plus 11,-- voor volwassenen 11,-- en voor students 8,-- pounds
Eve, Kew Gardens is ook fantastisch om naar toe te gaan........
Deze namiddag heb ik nog eens in de folder van het Eden-project gekeken.
De inkom voor volwassenen is 16 £, voor seniors 11 £, voor kinderen van 6 tot 15 5 £, daaronder gratis.
Het is opengegaan in 2001.
Ik zal later nog wel foto's laten zien van andere tuinen.
@ Mandy - yep, in Kew zijn we al meerdere keren geweest, en dan doorrijden naar Richmond en langs de Thames gaan zitten aan de brug of op the common - of beter nog, de herten in het park gaan opzoeken en dan in de Lass O' Richmond Hill bij het vuur gaan zitten met de kranten, zalig! Erik woonde vroeger in Richmond op de hill, 't is daar toch schoon, he!