Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Door omstandigheden supporterden wij voor Brazilië. We hebben dit jaar immers een Braziliaanse gaststudent in ons gezin. Maar ja het mocht niet baten. En of je het nu leuk vindt of niet... Proficiat aan de winnaars van vandaag.
Ook zwerfkat Dolfje (inmiddels volwaardig lid van ons gezin) is gegrepen door
de oranje-gekte. Hij heeft zich zelf al in stijl gekleed...
[afbeelding verwijderd niet-https]
Eén van de andere katten, ET, had alle oranje beesies op de grond gegooid.
De rode, witte en blauwe had hij op de kast laten liggen. Dolfje komt
langsgelopen, ziet dat Noah (de kat waar hij een beetje bang voor is) naar hem
kijkt, en ploft pardoes tussen de beesies, in de hoop nu onzichtbaar te zijn.
ben niet echt een voetbal fan,maar gisteren dus wel!!uitbundig gesupporterd voor onze buren:en het heeft geholpen
ik ben op dit moment toch wel effe oranje hoor(ook al draag ik het niet)
mijn balkonnetje hangt aan de boskant, dus heeft geen nut om te versieren. mijn auto heeft het dus moeten ontgelden. heerlijk die sfeer vooraf, en leuk dat ze zover komen.
waar ik me het meest aan irriteer, normaal kan men een ander nederlands team niet luchten, en als ze samen spelen tegen andere landen staat nederland samen sterk...