menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

James Wong

Ga naar meest recente reactie

Indah

Indah

Even een vraagje voor de trouwe kijkers van Pot je eigen pil op zondagavond :
ik heb de eerste afleveringen gemist, omdat ik te laat gezien heb dat het terug op tv was, ik heb alleen die opgenomen van deze zondag.
Is er iemand die de recepten die James gemaakt heeft, opgeschreven heeft ?
Ik zou heel blij zijn als ik ze van iemand kon krijgen.

Alvast bedankt,
groeten,
Indah
dinsdag 17 augustus 2010 - 18:37
Lorie

Lorie

Het zijn herhalingen geloof ik.
Ik ben op zoek naar iemand die ze op dvd neemt en eventueel een kopietje tegen betaling zou willen maken voor me.
Aangezien ik zelf nog enkel video heb en de eerste twee al gemist heb, zou ik er héél tevreden mee zijn!

Thx

Lorie
woensdag 18 augustus 2010 - 11:15
Indah

Indah

dank je wel voor de links, daar kan ik wel wat mee, wat moeilijker in het engels, maar dat lukt wel.

@Lorie : herhalingen zijn het niet hoor, het zijn wel degelijk nieuwe afleveringen, andere dan vorig jaar.

Benieuwd of er dan ook terug een boek verschijnt, wie weet......

Groeten,

Indah
woensdag 18 augustus 2010 - 20:47
Lorie

Lorie

Ah, t zijn nieuwe afleveringen, ja dan komt er wel weer een boek, denk ik.
Dan ben ik nog kwader op mezelf dat ik de eerste twee vergeten ben...
Djuuuuuuuuuuuuuu
donderdag 19 augustus 2010 - 09:23
Marietteke

Marietteke

Ik ben grote fan van James Wong. Ben vooral fan van zijn gojibessensoep en hop kussen!
In het boek dat al uit is staan veel leuke recepten, meer dan er op tv te zien zijn. En allemaal heel natuurlijk.
Je kan veel van zijn kruiden (en zijn boek) kopen op www.gekruid.be ; vooral handig voor mensen die zoals ik geen grote tuin hebben met al dat lekkers en gezonds!

Veel kruidenplezier!
zaterdag 21 augustus 2010 - 19:51
Matabish

Matabish

Hallo Marietteke,

[afbeelding verwijderd niet-https] op ons leerrijke en zwaar verslavende tuinadviesforum!
Aan je naam te zien ben jij een dame?
Dan zou je in je profiel even 'vrouwelijk' moeten aanvinken om een roze figuurtje te krijgen naast je naam?

Warme groetjes,
Matabish.
zondag 22 augustus 2010 - 03:01
Lorie

Lorie

En wat was er vandaag met de afleveringen van James Wong gebeurd op tv 1?
Staan nu opeens niet meer op de programmatie, terwijl de reeks nog niet ten einde is... pfff
Dan zetten ze "thuis" in plaats. GRrrr
zondag 29 augustus 2010 - 20:50
Eve

Eve

Welke serie is het? Er zijn er twee, en een boek bij elke serie. Ik heb beide, als iemand maar een klein iets wil weten dan kopieer ik het wel en stuur het op - hoewel onze Royal Mail vantegenwoordig meer Royal Snail is, maar enfin, dat is overal wel zo een beetje

Inda, ik vertaal het ook wel eventjes, zunne, vraag maar gewoon.

Hier is nu ook Xantham gum en dergelijk in gewone winkels te krijgen, dat bestond vroeger toch allemaal zo niet, he? Ofwel licht dat gewoon aan mij en word ik een beetje oud...


Eve
maandag 30 augustus 2010 - 00:11
Lorie

Lorie

Ik heb de 2 zondagen ervoor gekeken, en dan zegt hij nog zo mooi op t einde van t programma en volgende week ga ik...
En toen was er niets meer.

Dan komt er s een programma op tv dat me interessert, en dan stoppen ze er alweer mee.

Eve, jij hebt de boeken en de series in het engels misschien?
Denk dat er nog geen tweede in het nederlands is...
maandag 30 augustus 2010 - 09:03
Eve

Eve

@ Lorie: ja, ik heb beide boeken (ik woon in Engeland), ze volgen de serie qua gerechten. Laat maar weten als ge iets gekopieerd wilt hebben. Levert Amazon in B/NL?

Eve
maandag 30 augustus 2010 - 20:14
Lorie

Lorie

Ja, ik ken Amazon, maar weet niet hoe het zit met de verzendingskosten.

Misschien beter ff wachten of boek 2 toch in het nederlands verschijnt.
maandag 30 augustus 2010 - 21:38
hannibal

Hannibal

Hallo,

Kijk eens op http://www.kruidjegezond.be/2010/08/recepten-grow-you-own-drugs-1/

groetjes,
maandag 6 september 2010 - 09:43
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).