Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Henk Schuurmans heeft wat achter de kiezen. Niet alleen de gezondheid van zijn vrouw heeft tot grote zorgen geleid; zelf heeft hij de laatste weken ook het nodige meegemaakt. Hij is vandaag uit het ziekenhuis gekomen. Ik ga hem een kaart sturen. Wie wil zijn of haar naam op die kaart zetten? Laat het even weten zodat we gezamenlijk Henk een hart onder de riem kunnen steken!
Ja Martje, heel graag.
Ik wens Henk en zijn vrouw ook veel beterschap en een spoedig herstel toe.
Ik had Henk ook al gemist, hopelijk is hij snel weer paraat!
Morgen geef ik een lezing voor de KMTP in Oss, waar Henk de voorzitter van is. Hij kan daar helaas niet bij zijn, maar zal vast blij zijn met jullie wensen!
Hee Martje,
maar goed dat ik dit nog lees.
Breng je ook mijn beterschapswensen over aan Henk en zijn vrouw Thea?
Een spoedig herstel gewenst.
groetjes José
Wat een goed initiatief van je! Heel erg vervelend voor Henk en Thea dat ze zo tobben
met hun gezondheid, en ik hoop dan ook van harte dat het tij snel keert, en het vlug
weer beter gaat met beiden. Zou je mijn naam ook op de kaart willen zetten?
En succes met je lezing!
Hallo Martje
Ik lees dit nu pas en waarschijnlijk ben ik te laat maar ik wens hem ook van harte beterschap.
Als ik nog op tijd ben schrijf je mijn naam dan erbij.
Ben wat laat, maar ook van mij de beste wensen voor een spoedig herstel en sterkte voor jou Henk en je vrouw.
Dat jullie snel betere tijden mogen kennen!!
'k Vond het al raar dat we geen inlichtingen meer kregen over je prachtige planten?