Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
hoi allen maal
ik ging vandaag met me vriendin spelen en toen wouwen we hijtje voor karweitje doen .
maar toen kwam ik op het idee om met me vriendin geld op te halen en toen hadden we 6 euro op gehaalt aan 5 huisjes .
en toen gingen we een bosje bloemen halen en een kaartje leuk in pakken en in een doos doen en die om de hoek van het bejaarde te huis neer zetten en gebracht .
nou ze vondden het super leuk en ze vroegen hoe komen jullie op het idee nou toen zij ik het en ze zeiden zo dat vindt ik super leuk van jullie zeg en wij voelden ons super trots dat we dat goed hadden gedaan
heb er geen fotos van gemaakt
Wat een ontzettend leuk en lief idee van jullie! Dat zal zeker een hele grote verrassing
zijn geweest voor die mensen. Erg lief dat jullie zo aan anderen denken!
hoi dankje wel voor jullie berictjes
ik wil volgend jaar misschien boodschappen doen voor die mensjes
ze waren er super blij mee
mama zei maak er nou een foto van had leuk geweest maar dat dacht ik toen nog niet aan
xxanouk
hoi
nou gister ging ik met me zelfde vriendin gingen we naar huisen en vragen of we boodschapen mochten
doen nou bij 1 huis mocht het hoor
voor een hele oude vrouw
xxanou vijne ouden en nieuwe