Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
waarom moet je lid worden van face book tuinadvies om 2 leuke dingen te winnen
zo als een plastic voor het verpotten en iets voor je aardbeien,zijn alle bei super vooral die verpot plastic ideaal om binnen even te doen.
waarom wordt zoiets niet gewoon op het forum gedaan met die leuke prijzen
hier zij wij al jaren trouw aan tuinadvies (forum) hier zitten de trouwste fan's
waarom kunnen wij dat niet gewoon winnen,wij zitten er al jaren op.[afbeelding verwijderd niet-https]
dit bedoel ik.
groetjes an
Dit soort promo's is toch helemaal niet gek? Doen ze ook met je internetabonnement, je tijdschriftabbo enz. Voor nieuwe klanten zijn er aanbiedingen, kortingen, cadeaus etc, maar voor jou, als vaste klant, is er niks.
Ik ga eens kijken op Facebook. Geen idee of het een meerwaarde heeft om via FB verbonden te zijn aan tuinadvies.
NEE DAT IS NOU NET WAT IK BEDOEL HET ZOU VOOR ONS ALS FORUM LEDEN OOK LEUK ijn om zo iets te winnen,
ik snap het wel hoe groter we worden des te beter,
gr an
Ik wil ook helemaal geen facebook of twitter of wat dan ook maar dit is een normale moderne manier van adverteren..... als je graag gebruik ervan wil maken moet je je even uitschrijven en dan weer als nieuw lid opgeven
maar dat is nou net niet de bedoeling...... het gaat om nieuwe leden te werven......
heel normaal.........
hoi Marianne dat is nou net wat ik bedoel ik hou er ook niet van ik heb alleen msn en dat vindt ik zat.
waarom moet je percee daar lid worden terwijl wij de trouwste aanhangers zijn en wij kunnen zo iets niet winnen,hoop onder ons zitten er al jaren op.(ik vind geef de trouwe forumers ook een manier om zo iets te winnen of zo)
groetjes an
Het één heeft helemaal niets met het ander te zien hoor.
Het forum is al jaren gekend, terwijl de facebookgroep pas is opgestart en dus een duwtje in de rug kan gebruiken. Het zijn dus acties voor mensen die reeds facebookgebruiker zijn om fan te worden van de Tuinadvies-facebookgroep om daar dan die gebruikers op regelmatige tijdstippen eens te informeren over nieuwigheden die op de site te zien zijn. Meer hoef je er dus niet achter te zoeken.
Voor hier op het forum heb ik trouwens een heel mooie prijs geschonken
nee doe ik ook niet ,maar vond het wel leuk om ook zo iets voor de vaste formuers
sommige komen niet op face book en zo,
ik hoop dat het slaagt en dat we een nog groter plubliek kunnen aan spreken,
zodat we groot worden en groot blijven ,want dit is gewoon een fantastisch
forum en zo .
zag laatst ook een advertentie over tuinadvies in tuin en co staan ik dat gelijk super we staan hier ook in,
ga zo door Kurt en ik hoop dat tuin advies heel erg groot wordt (en bekend)
en dat het forum nog jaren zo blijft,zoals hij nu is informatief en gezellig,